Психологічний вебінар з такою назвою відбувся 19 червня 2025 року. Відповідальними за його проведення були доцентка кафедри Галина Смольникова та старша викладачка кафедри Ірина Санковська.
Учасники і учасниці вебінару уважно ознайомилися з основними тезами заходу:
– необхідно прийняти ситуацію такою, якою вона є зараз,
– високий рівень стресу завжди впливає на тіло, 
– стабілізація нашого власного стану залежить від нас самих,
– потрібно навчатися мистецтву маленьких кроків.
Слухачі активно долучилися до всіх технік та вправ, що пропонувалися впродовж вебінару:
– дихальних та м’язових,
– вправи “Кокон безпеки”,
– заземлення,
– поповнення емоційного ресурсу,
– роботі з метафоричними картами “Парасольки” тощо.
На завершення 2-годинного вебінару учасники пройшли опитування на онлайн-платформі Mentimeter – сервісі для створення інтерактивних презентацій та опитів. Відповідно до результатів – активності під час заходу були визнані як “цікаві та корисні” й такі, що “змусили замислитися”.
Наступний вебінар з такою ж темою відбудеться 26 червня. Покликання потрібно шукати на головній сторінці Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка.
Додаткові матеріали та джерела:
1. Сучасне дошкілля під крилами захисту
2. Як знизити тривожність у дитини?
3. Психологічні поради батькам
4. Психологічна допомога дитині в гострому та посттравматичному стресовому стані
5. Релаксація за методом Джекобсона
Матеріали підготували доцентка кафедри Смольникова Г.В.
та старша викладачка кафедри Санковська І.М.

16 червня 2025 року відбулися очні курси для освітян у рамках програми «Безперервної підтримки педагогів закладів освіти м. Києва» від Інституту післядипломної освіти. На фаховому модулі «Діяльнісний підхід організації освітнього процесу в початковій школі» вчителі:

Під час заняття педагоги познайомилися з досвідом роботи вчителя початкових класів столичного ліцею №286 Христини Лічманенко. Вона розповіла про різноманітні можливості застосування ШІ-інструментів на уроках. Піддкреслила, що ШІ дивовижним чином допомагає вчителеві та змінює сам процес навчання!
На порядку денному стояли питання: розгляд понять “колегіальний”, “дорадчий”, “регламент” та ін., завдання та регламент функціонування педагогічної ради як 


