30 квітня в різних країнах світу відзначають незвичайне свято – Міжнародний день свічкаря. Святкування події покликане привернути увагу до цікавого ремесла свічкарів та до його шанувальників.
Мистецтво свічкарства об’єднує дуже багато людей від новачків до справжніх професіоналів, а виробництво парафінових та воскових продуктів стрімко набуває оберти. Формат свічкарської справи набуває популярності серед тих, хто полюбляє створювати цікаві речі власноруч, виробляючи красиві саморобки до різних урочистих подій: до Нового року, Різдва, Дня Святого Валентина, Великодня тощо.

Дату запровадження свята обрано невипадково, адже присвячена до свята в народному календарі – до дня Зосіми Соловецького. Зазвичай в останній день квітня пасічники вивозять вулики з бджолами та розпочинають сезон збору меду з обходів бджолиних угідь. За стародавніми традиціями пасічники в цей день ставили запалену воскову свічку та молилися Зосимі – покровителю бджіл.
Запровадження Міжнародного свята сприяє розвитку дружніх зв’язків між майстрами різних країн світу та дозволить шанувальникам ремесла спілкуватися, ділитися ідеями та виробляти справжні свічкові шедеври. Адже святкування Дня свічкаря – це вшанування вкладу майстрів свічного ремесла в різні галузі. Традиційно бджолиний віск є невід’ємним матеріалом для виробництва церковних та храмових свічок, проведення традиційних ритуальних обрядів, освячення громадських міст. Свічка має сакральне значення у багатьох культурах, супроводжує майже усі обряди та ритуали, протягом життя людини.
Сьогодні нам варто з подякою згадати усіх, хто дотичний до виготовлення окопних свічок для захисників нашої країни. Люди згуртувалися і швидко опанували процес їх створення. Долучились до цього процесу і працівники кафедри: збирають матеріали, донатять на віск. Українська окопна свічка єднає українців на шляху до перемоги.
У першу суботу грудня у світі відзначають День свічки (Candle Day), а 1 листопада відзначається Міжнародний день ароматичної свічки (International Scented Candle Day).
Малювання для дітей, супер легкий малюнок свічкою)
Малювання свічкою “Весняний дощик”
Про цю та інші техніки можна дізнатися, пройшовши курс навчання за модулем «Розвиток творчості дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності», що знаходиться на дистанційній платформі Інституту післядипломної освіти.
Основну інформацію взято із сайту
Матеріал підготувала завідуюча кафедрою Меленець Л.І.


 
				
			


 У 1893 році Уїткомб Джадсон з Чикаго запатентував схожий предмет – «шафку з застібкою». Оскільки він був першим, хто випустив виріб на ринок, його називали винахідником блискавки. Але назва «блискавка» тоді ще не використовувалася. Шафка з застібкою дебютувала на Всесвітній виставці в Чикаго в 1893 році, а в наступному році Джадсон і Л. Уокер заснували компанію Universal Fastener Company з метою її виробництва. Однак, пристрій був складним у виготовленні й дуже ненадійним в роботі.
 У 1893 році Уїткомб Джадсон з Чикаго запатентував схожий предмет – «шафку з застібкою». Оскільки він був першим, хто випустив виріб на ринок, його називали винахідником блискавки. Але назва «блискавка» тоді ще не використовувалася. Шафка з застібкою дебютувала на Всесвітній виставці в Чикаго в 1893 році, а в наступному році Джадсон і Л. Уокер заснували компанію Universal Fastener Company з метою її виробництва. Однак, пристрій був складним у виготовленні й дуже ненадійним в роботі.


 Майже три тисячі школярів із 30 початкових шкіл розділили на основну та контрольну групи. Впродовж навчального року учнів першої групи навчали читати тексти з природознавства та суспільствознавства. Ці діти демонстрували кращі навички усвідомленого читання. До того ж вони краще застосовували отриману під час читання інформацію на практиці. А ще вони зазнавали менших втрат у читанні за літні канікули, ніж їхні однолітки.
 Майже три тисячі школярів із 30 початкових шкіл розділили на основну та контрольну групи. Впродовж навчального року учнів першої групи навчали читати тексти з природознавства та суспільствознавства. Ці діти демонстрували кращі навички усвідомленого читання. До того ж вони краще застосовували отриману під час читання інформацію на практиці. А ще вони зазнавали менших втрат у читанні за літні канікули, ніж їхні однолітки.

 ЦІКАВА МАТЕМАТИКА З LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ,
ЦІКАВА МАТЕМАТИКА З LEGO У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ,

 ВИКОРИСТАННЯ КАРТИН ГРИГОРІЯ СВІТЛИЦЬКОГО ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ІСТОРІЙ РІЗНОЇ ТЕМАТИКИ, Галина Яковчук, практичний психолог ЗДО №518.
ВИКОРИСТАННЯ КАРТИН ГРИГОРІЯ СВІТЛИЦЬКОГО ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ ІСТОРІЙ РІЗНОЇ ТЕМАТИКИ, Галина Яковчук, практичний психолог ЗДО №518.



