Шановні колеги!
Щиро вітаємо Вас з прийдешніми Новорічними та Різдвяними святами. Нехай з останніми хвилинами Старого року Вас покинуть турботи та негаразди, а Новий – 2022 рік буде щедрим на цікаві плани, нові досягнення та професійні перемоги.
Викладачами кафедри дошкільної та початкової освіти Таран О.В. і Санковською І.М. у листопаді-грудні 2021 року за запитом проведені модулі «Реалізація завдань Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) в рамках підготовки і проведення тематичного тижня в ЗДО (на прикладі теми «Ґудзик»).
Представники ІПО розповіли історію появи ґудзика, проілюстрували зміну його «зовнішності» від минулого до сучасності, торкнулися теми колекціонування: «День ґудзика. Історія».
Про користь вживання різноманітних сортів чаю написана значна кількість наукових праць. У багатьох країнах по всьому світові існують унікальні багатовікові чайні традиції.
Офіційно «Міжнародний день чаю» відзначається щорічно 21 травня і 15 грудня.
Чайні церемонії у кожній країні мають свої особливості. Так, наприклад, у Китаї під час чайної церемонії надають великої уваги своїм внутрішнім відчуттям та переживанням. Намагаються якомога повніше відчути аромат і смак чаю, милуються чайним посудом, мріють про майбутнє. Зазвичай, чай п’ють без цукру і не їдять під час чайної церемонії, щоб не перебивати смак чаю.
Протягом листопада-грудня 2021 року на запит закладу освіти «Святошинський дитячий будинок-інтернат» викладачами кафедри – Пеценко Вікторією Олегівною та Шопіною Мариною Олександрівною були проведені навчальні заняття відповідно до програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.
У Святошинському дитячому будинку-інтернаті навчаються хлопчики від 4-х років із різними вадами психічного розвитку, тому викладачами кафедри були підготовлені і проведені заняття для педагогів з урахуванням психологічних особливостей вихованців.
Велику зацікавленість у слухачів курсів викликали теми Вікторії Олегівни «Гіпертонус у дитини: чому виникає і що робити логопеду», «Логоритміка як інструмент у роботі вчителя-дефектолога з дітьми молодшого шкільного віку», «Психо-фізична реабілітація дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти».
Марина Олександрівна більш глибоко розкрила психологічні особливості та методи роботи з дітьми з розладами аутичного спектру, шляхи психологічної профілактики девіантної поведінки дітей та підлітків. Особливу увагу викладач приділила питанню розв’язання “дитячих проблем”: тривожності, страхів, агресії тощо.
За результатами навчання педагоги Святошинського дитячого будинку-інтернат отримали два сертифікати загальним обсягом 60 год.
З досвідом роботи педагогів Святошинського дитячого будинку-інтернату – Олени Олексіївни Головченко та Лідії Валентинівни Богомазової можна познайомитися на сторінці ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Якість освіти: зміни заради прогресу», яку провела кафедра 19 жовтня 2021 року.
Слова вдячності Святошинського дитячого будинку-інтернату викладачам кафедри.
Примітка: центр з контролю та профілактики захворювань США опублікував у 2020 році таку статистику – розлади аутистичного спектру (РАС) зустрічаються у кожної 54-ї дитини (на 10% більше, ніж за статистикою 2018 року). У хлопчиків аутизм діагностується утричі частіше, ніж у дівчаток.