Archive for 23 Лютого, 2020

STEM-технології в роботі з дошкільниками

зображення_viber_2019-12-27_11-48-28Нещодавно на базі Приватного навчального  «Кудрявський» http://kudryavsky-school.kiev.ua/, https://www.facebook.com/kudryavsky/ розпочалася серія вибіркових модулів «STEM-технології в роботі з дошкільниками» для педагогів міста Києва, організованих старшим викладачем кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка Кульбедюк Анастасією Юріївною.

SТRЕАМ-освіта — новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.

STEM-технології в роботі з дошкільниками

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Граємо термомозаїкою

IMG_20191217_110203

У грудні 2019 року на базі закладу дошкільної освіти № 266 «Бджілка» відбулося районне секційне засідання керівників гуртків закладів дошкільної освіти Святошинського р-ну м. Києва з теми «Організація гурткової роботи з використання техніки термомозаїки».

Вихователь старшої групи Когутніцька О.Ю. та керівник гуртка Лопоха С.В. поділилися досвідом організації художньо-творчої діяльності дітей із виготовлення новорічної ялинкової іграшки – кульки. Матеріалом для цього слугували різного кольору намистини термомозаїки виробництва «НAMA» (Данія).

На секції Лук’янчук Ларисою, Меленець Людмилою, Кочергою Олександром, авторами-упорядниками методичного посібника «Термомозаїка – гра зі строкатої суміші різнокольорових елементів» http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27983/, що у 2018 році отримав гриф «Схвалено для використання в закладах дошкільної освіти» (Протокол № 4 від 25.09.2018 засідання комісії з дошкільної педагогіки і психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН. Лист № 21.1/12-Г-991 від 09.11.2018 Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти МОН) було презентовано даний посібник, а саме коротко окреслено ключові підходи його побудови, мету та завдання її реалізації.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

В Києві працює проєкт Клуб «Вихідний день освітянина»

Меленець і Пазюк

  Напередодні Водохреща відбулося чергове засідання Клубу «Вихідний день освітянина». Цей проєкт у 2019 році було започатковано за ініціативи Бондаренко Вікторії, старшого наукового співробітника Київського міського будинку вчителя та Матвійчук Оксани, доцента кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

 18 січня 2020 року засідання клубу проходило в Мистецькому центрі «Шоколадний будинок», бувшому особняку київського купця першої гільдії Семена Могилевцева (1842–1917), що був збудований у 1899–1901 роках у мальовничій місцевості Липки по вул. Шовковичній, 17/2.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>