Archive for 27 Жовтня, 2023

Очні фахові курси у листопаді

   Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка

пропонує всім бажаючим педагогам закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти очні фахові курси «Особливості діяльності педагога в умовах війни».

  Учасники отримають сертифікат на 30 годин. Дати, час та адреси проведення занять зазначені в реєстрації. Довідки за тел. +38 (097) 294-08-73 – навчальний відділ Інституту.

Фаховий курс для керівників та вихователів-методистів ЗДО. 01.11 – 03.11.2023 р. Початок о 14:00.

Місце проведення: Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, просп. П. Тичини, 22-Б (приміщення СШ № 81).
Зареєструватися

Фаховий курс для вихователів ЗДО. 21.11 – 23.11.2023 р. Початок о 10:00.

Місце проведення: Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, просп. П. Тичини, 22-Б (приміщення СШ № 81).
Зареєструватися

Фаховий курс для інструкторів з фізичної культури ЗДО.
07.11 – 09.11.2023 р. Початок о 10:00.

Місце проведення: Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, просп. П. Тичини, 22-Б (приміщення СШ № 81).
Зареєструватися

Фаховий курс для вчителів-логопедів ЗДО, вчителів-дефектологів ЗДО. 22.11 – 24.11.2023 р. Початок о 10:00.

Місце проведення: Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, просп. П. Тичини, 22-Б (приміщення СШ № 81).
Зареєструватися

Як зробити батьків партнерами?

  25 жовтня 2023 року на базі школи І-ІІІ ступенів №249 Деснянського району міста Києва було проведено очний модуль для педагогів закладу.
Провела заняття старша викладачка кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Олена Полякова.

Темою розмови було налагодження ефективної співпраці між усіма учасниками освітнього процесу на засадах взаємної довіри й поваги, побудова діалогу і багатосторонньої комунікації між учнями, учителями та батьками.

Під час обговорення педагоги ділились досвідом впровадження цікавих методів та форм взаємодії з батьками.

Матеріали підготувала старша викладачка кафедри Полякова О.В.

Розпочалася серія тренінгів для освітян столиці

  23 жовтня 2023 року на базі школи №211 для вчителів початкової школи Оболонського району м. Києва було проведено тренінг «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення».

  Захід відбувся у рамках підтримки відновлення освіти України фундацією «LEGO» і Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та «The Lego Fondation».

Зі вступним словом до учасників тренінгу звернулася директорка спеціалізованої школи №211 з поглибленим вивченням англійської мови Наталія В’ячеславівна Чернюк.

  Старша викладачка кафедри дошкільної та початкової освіти ІПО, тренерка Програми підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» Світлана Цибульська зосередила увагу педагогів на особливостях реалізації такого підходу в умовах воєнного стану в Україні.

Матеріал підготувала старша викладачка кафедри
Цибульська С.М.

Працюємо за регіональною програмою «Я – киянин»

  Вже немало років у дошкіллі столиці живе програма «Я – киянин». Кожен по-своєму впроваджує її зміст, виокремлює свої акценти й шляхи, спрямовуючи педагогічну роботу на формування у дошкільника цілісної картини життя рідного міста. Стан війни загострює ключові позиції програми: виховання киянина-творця, киянина-громадянина. І щоб дитина осягнула поняття «Батьківщина», варто починати шлях від «батьківщини».

У морі друкованих та Інтернет-джерел може бути відсутній цілісний, систематизований, комплексний, адаптований до сприйняття дітьми дошкільного віку краєзнавчий зміст. Для батьків та педагогів столиці ця прогалина вже закрита – є регіональна програма «Я – киянин», що охоплює старший дошкільний вік як період закладання основ емоційно-ціннісного ставлення до людей, природи й культури міста, до себе самого у цьому місті.

Поштовхом до створення програми було наявність унікальних історичних, природно-кліматичних, соціокультурних особливості столиці, що надають можливості для реалізації індивідуальних освітніх потреб та інтересів дитини. Це може і повинно розглядатися як додатковий ресурс, що заслуговує на активне використання у процесі організації життєдіяльності дітей. Та сьогодні дитина стає свідком, учасником подій, розмов, розмірковувань про долю людей і країни, про допомогу й підтримку тих, хто боронить нас, про їхні родини. Цей зміст – у контексті програми, бо найвищі прояви патріотизму проростають з відчуття власності, свого, рідного.

Сторінки: 1 2

ChatGPT – інноваційний помічник вчителя

  11.10.2023 року відбувся тренінг для співробітників Київського університету імені Бориса Грінченка, ініціаторами проведення якого стала науково-дослідна лабораторія цифровізації освіти КУБГ.
Висловлюємо щиру вдячність Лілії Варченко-Троценко, Тетяні Терлецькій та Ірині Коваленко за професіоналізм, компетентність та позитивні емоції! Всі учасники були вражені інструментами та можливостями функцій ШІ.

  Тренінг відбувався за наступним планом:
Брейнсторм «За та проти ШІ»,
URL: https://padlet.com/t_terletska/padlet-lv4h107ymelkt0r7
Групова робота «Аналіз мовних моделей»,
URL: https://lh3.google.com/u/0/d/1yhya8xu7uOOxmUUuwvxSf4PpdMIQ7mUjPwy8LrmNfOg=k
Тест «Який мій стиль VARK»,
URL: https://onlinetestpad.com/opx3ourzi5pao
Робота із завданням групи “Стилі навчання VARK”,
URL: https://lh3.google.com/u/0/d/1Podhphdl8U9JngHIe9-D0Phd5aHfihGRTLl-Zdp_6Ko=k

Із чого розпочати роботу зі штучним інтелектом? Звісно – із запитання «Чим він може бути мені корисним?». Насправді ідей для його використання у професійній діяльності вчителя безліч! Він може допомогти спростити процес підготовки до уроків, урізноманітнити і персоналізувати навчання, розвивати різні типи мислення учнів та ще багато іншого. Цей інноваційний продукт може стати у нагоді під час виконання таких завдань як: швидкий пошук інформації; планування уроків; генерація запитань і завдань; виготовлення моделей для письма; вивчення іноземних мов; проведення дебатів та дискусій.
Всі учасники були вражені можливостями функцій та інструментами ШІ.


Матеріали
підготувала доцентка кафедри Третяк О.П.

Давня казка і педагогічне сьогодення

 У рамках проведення навчально-тематичного курсу підвищення кваліфікації «Розвиток дошкільника: сучасні практики реалізації Державного стандарту дошкільної освіти» для педагогів ЗДО «Чебурашка» м. Вишгород Київської області (керівник ЗДО Коваленко Н.А.) була запропонована тема «Модель роботи з казкою: нові підходи».
… Народна казка, давня, як світ, така звична і зрозуміла. Вона супроводжує кожну дитину і залишає спомин у дорослому житі. Педагогам добре відомі методики її використання у роботі з дітьми. Та чи так все незмінно і однозначно? З новими та маловідомими моделями життя казки педагоги знайомилися у зіставленні з вже відомими, апробованими підходами і сміливіше піддавали їх аналізу. Критичний погляд на рудименти старих прийомів, мірок, на давнє, усталене, закореніле викликав здивування, сумніви і навіть сміх. У царині казки педагоги зробили перші кроки до прийняття ефективних професійній рішень, до творчого пошуку й реалізації нових ідей з орієнтиром на потреби дитини, на повагу до її інтересів, зайнятості. Казка ігнорувала регламент, видозмінювала традиційне заняття, витісняла незручні і невиправдані підходи, розширювала часові рамки свого панування у дитячій життєдіяльності.

Сторінки: 1 2

Цифрові технології у роботі вчителя

 30.09.2023 року відбувся вебінар «Застосування цифрових технологій на уроках у початковій школі: аспект партнерської взаємодії» із активним залученням педагогів спеціалізованої школи №211 Оболонського р-ну міста Києва (Керівник СШ Чернюк Н.В.).
Організаторами заходу стали викладачки кафедри дошкільної та початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка: доцент Ольга Третяк, старші викладачки Олена Полякова та Світлана Цибульська.

  В інформаційну еру формування цифрових компетентностей стає для вчителя пріоритетними.

На вебінарі поділилися власним досвідом педагоги столичної СШ № 211. Заступник директора з НВР Марина Чернецька ознайомила слухачів з Інтернет-ресурсами, які використовуються для створення інтерактивних вправ, тестових завдань, ігрових матеріалів. Оксана Перетятко розповіла про створення інтерактивних завдань різного ступеня складності на платформі LearningApps. Олена Сімірецька поділилася родзинками застосування платформи з онлайн-тестування – Kahoot. Цікавий досвід роботи з використання платформи-конструктора інтерактивних вправ Wordwall представила Катерина Тур.

Світлана Скрипник ознайомила присутніх з програмою Plickers, яка допомагає швидко перевіряти роботи дітей та фіксувати їх результати. Про роботу графічного редактора Canva зі створення креативних відео та презентацій детально розповіла Ірина Цвєтаєва.

Сторінки: 1 2

Вітаємо з днем працівників освіти!

  Шановні освітяни!

Щиро вітаємо вас з професійним святом працівників і працівниць української освіти!
Бажаємо успіхів у шляхетній роботі на освітянській ниві, міцного здоров’я, миру, нових, творчих знахідок у наступному році, творчої енергії та людської поваги!