27 листопада 2024 року відбувся вебінар «Методична скарбничка вчителя: розвиваємо культуру мовлення молодших школярів». Організаторами були Ольга Третяк, канд. пед. наук, доцент та Олена Полякова, старший викладач кафедри.
 В ході вебінару своїм досвідом поділилися Мельничук Олена Іванівна, вчитель початкових класів ліцею №286 м. Києва, з проблеми «Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання», Лічманенко Христина Олександрівна, вчитель початкових класів ліцею №286, з проблеми «Розвиток культури мовлення учнів початкових класів на уроках української мови» та Мельник Тетяна Василівна, вчитель початкових класів СШ №115, на тему «Ефективні методи та прийоми розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів».
  В ході вебінару своїм досвідом поділилися Мельничук Олена Іванівна, вчитель початкових класів ліцею №286 м. Києва, з проблеми «Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання», Лічманенко Христина Олександрівна, вчитель початкових класів ліцею №286, з проблеми «Розвиток культури мовлення учнів початкових класів на уроках української мови» та Мельник Тетяна Василівна, вчитель початкових класів СШ №115, на тему «Ефективні методи та прийоми розвитку зв’язного мовлення та культури спілкування учнів початкових класів». 
Учасники вебінару ознайомилися з різноманітними вправами, творчими завданнями та іграми, які сприяють розвитку та вдосконаленню культури мовлення учнів.
  Дякуємо слухачам за активну участь і творчі ідеї, спікерам – за інсайти та набуті навички!
Разом робимо нашу освіту ще доступнішою, ефективною та сучасною!
 Питання культури мови у суспільстві мають першорядне значення. Учені, педагоги, стурбовані зниженням загального рівня мовної культури. У зв’язку з цим вважаємо, що необхідно проводити планомірну роботу з формування культури мови школярів.
  Питання культури мови у суспільстві мають першорядне значення. Учені, педагоги, стурбовані зниженням загального рівня мовної культури. У зв’язку з цим вважаємо, що необхідно проводити планомірну роботу з формування культури мови школярів.
Виховувати мовленнєву культуру потрібно розпочинати з раннього дитинства, і чи не провідна роль у цьому належить найближчому оточенню дитини – сім‘ї та вчителю початкової школи. Це середовище, в якому юній особистості передається виховний соціальний досвід народу, багатство духовної культури, національна ментальність. Культура мовлення – це вміння правильно говорити і писати, використовувати мовні засоби відповідно до мети й умов спілкування. Поняття «культура мовлення» пов’язане з особливостями та закономірностями функціонування мови, а також з мовленнєвою діяльністю людини. ДЕТАЛЬНІШЕ >>


 
				
			 12 листопада відбувся інформаційно-методичний вебінар «Ідеї та розробки українських винахідників і раціоналізаторів» для педагогів закладів освіти. Спікер: Санковська І.М., старша викладачка кафедри дошкільної та початкової освіти.
  12 листопада відбувся інформаційно-методичний вебінар «Ідеї та розробки українських винахідників і раціоналізаторів» для педагогів закладів освіти. Спікер: Санковська І.М., старша викладачка кафедри дошкільної та початкової освіти. – Йосипа Тимченка – винахідника механізма «равлик» (разом з М. Любимовим), що став основою для створення “кінескопу” на кілька років раніше братів Люм’єр;
– Йосипа Тимченка – винахідника механізма «равлик» (разом з М. Любимовим), що став основою для створення “кінескопу” на кілька років раніше братів Люм’єр; 7 листопада 2024 року науково-педагогічні працівники ІПО в співпраці з Національним музеєм літератури України провели в очному форматі науково-практичну конференцію «
  7 листопада 2024 року науково-педагогічні працівники ІПО в співпраці з Національним музеєм літератури України провели в очному форматі науково-практичну конференцію « – ВОЛИНЕЦЬ Юлія Олександрівна «Формування національної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в умовах війни»;
– ВОЛИНЕЦЬ Юлія Олександрівна «Формування національної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в умовах війни»;

 – «Виховання фізично розвинених дітей 2/3-річного віку». Лектор – Смольникова Галина Валентинівна, доцентка кафедри. Були розглянуті питання формування у дітей 2-3-х років основних рухів та навичок виконання фізичних вправ, що сприяють зміцненню організма малят. Вихователі мали можливість удосконалити практичну майстерність в організації та методиці проведення рухливих ігор, загально-розвивальних вправ, занять із фізичної культури в групах дітей раннього віку.
– «Виховання фізично розвинених дітей 2/3-річного віку». Лектор – Смольникова Галина Валентинівна, доцентка кафедри. Були розглянуті питання формування у дітей 2-3-х років основних рухів та навичок виконання фізичних вправ, що сприяють зміцненню організма малят. Вихователі мали можливість удосконалити практичну майстерність в організації та методиці проведення рухливих ігор, загально-розвивальних вправ, занять із фізичної культури в групах дітей раннього віку. 5 листопада відбувся науково-методичний вебінар «Ефективні засоби подолання тривожності в усіх учасників освітнього процесу» для педагогів закладів освіти. Спікер: Шопіна Марина Олександрівна, кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти.
5 листопада відбувся науково-методичний вебінар «Ефективні засоби подолання тривожності в усіх учасників освітнього процесу» для педагогів закладів освіти. Спікер: Шопіна Марина Олександрівна, кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти. Педагоги дізналися про конкретні методи, які можна легко адаптувати в навчальних закладах. Було розглянуто техніки арт-терапії для подолання тривожності, вправи з подолання особистісної та ситуативної тривожності, короткі релаксаційні практики, які можна використовувати прямо під час занять для зниження тривожності у дітей. Також обговорювались підходи до побудови сприятливого емоційного клімату в класі, важливість відкритого спілкування та регулярної емоційної підтримки.
 Педагоги дізналися про конкретні методи, які можна легко адаптувати в навчальних закладах. Було розглянуто техніки арт-терапії для подолання тривожності, вправи з подолання особистісної та ситуативної тривожності, короткі релаксаційні практики, які можна використовувати прямо під час занять для зниження тривожності у дітей. Також обговорювались підходи до побудови сприятливого емоційного клімату в класі, важливість відкритого спілкування та регулярної емоційної підтримки.






