Коли проб’є дванадцята година,
І старий рік зустрінеться з Новим,
Хай пощастить і вам, і всій родині,
Ми зичимо, щоб посміхнулись ви!
Хай казку принесе на крилах вечір,
І казка щоб затрималась на вік,
І під ялинку щоб чарівні речі
Приніс вам щедрий дядько Новий рік!
Archive for 31 Грудня, 2020
Вітаємо з Новим роком!
Запрошуємо на вебінар
15 грудня 2020 року запрошуємо дефектологів, логопедів, педагогів закладів дошкільної освіти на практичний вебінар: «Логоритміка як засіб розвитку мовлення дошкільників», організований кафедрою дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Вебінар відбудеться на платформі zoom, початок о 10:00.
Спікери вебінару: Анастасія Кульбедюк, дефектолог, дитячий психолог, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти ІПО; Вікторія Пеценко, дефектолог, викладач кафедри дошкільної і початкової освіти ІПО; Анастасія Комлікова, кан. мистецтвознавства, композитор, музикант, автор розвиваючих музичних завдань для дошкільнят; Ганна Староженко, автор логоритмічних завдань і ігор для дітей дошкільного віку, музичний керівник.
Під час вебінару учасники познайомляться з основними розвивальними (корекційними) завданнями логоритміки; з особливостями поєднання рухливих ігор, фізичних вправ, музики та мовленнєвих завдань; з формами і прийомами логоритмічної роботи, а також повправляються у проспівуванні логоритмічних пісень, розігруванні музичних пальчикових ігор, створенні психогімнастичних історій.
Також проаналізуємо рекомендовані схеми логоритмічного заняття, до яких включено різні види музичної діяльності: співи, слухання музики, музично-ритмічні рухи, гра на дитячих музичних інструментах.
Участь безкоштовна. Попередня реєстрація за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1TuUJ6b4Jdzg5XXsi0YVBjZMgoi1HRu2_fj6U0F5gNUU/edit
Психофізіологічна екологія перших років життя дитини: втрати, потенціали, балансування
26 листопада відбулася науково-практична онлайн-конференція, присвячена питанням виявлення, діагностики порушень психофізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку; подальших перспектив раннього втручання та ранньої корекції, а також поширення ідей використання сучасних технологій педіатрії розвитку: «Психофізіологічна екологія перших років життя дитини: втрати, потенціали, балансування». Конференція була організована і проведена Медичним центром педіатрії розвитку «Особливий» спільно з кафедрою методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної освіти імені Бориса Грінченка. В конференції прийняли участь близько 100 осіб з різних регіонів України.
Учасники обговорили такі актуальні питання:
- Розвиток, дозрівання, корекція, втручання: синхронізація і гармонізація.
- Дитина раннього та молодшого віку: показники розвитку і тривожні сигнали.
- Раннє втручання: потреба, особливості, індивідуальна програма розвитку.
- Раннє втручання та корекція: підвищення якості життя дитини у дружньому просторі.
- Педіатрія розвитку: точки дотику педагогіки, психології і медицини.
За результатами конференції готується збірник наукових статтей і тез.
У рамка Грінченківської декади в Інституті післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка було проведено Фестиваль творчих проєктів “НУШ. Інтегроване навчання” (за творами Б. Грінченка про природу). Захід організовано викладачами кафедри дошкільної та початкової освіти ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка Л. В. Кравчук та О. В. Поляковою. У фестивалі взяли участь учителі початкових класів закладів освіти м. Києва, які представили розробки поєктів тематичних днів за творами Б. Грінченка.
Кравчук Л. Борис Грінченко про роль книги
Полякова О. Борис Грінченко про особистість вчителя початкової школи
Вебінар «Організація дистанційного та змішаного навчання фізичній культурі в закладах загальної середньої освіти»
12 листопада 2020 року кафедра дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка провела вебінар на тему: «Організація дистанційного та змішаного навчання фізичній культурі в закладах загальної середньої освіти».
В ньому брали участь вчителі фізичної культури, керівники спортивних гуртків і секцій закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) м. Києва.
В умовах переходу на дистанційнo-змішане навчання ці питання потребують висвітлення, більш повного розкриття та змін організації освітнього процесу.
Детальніше з матеріалами вебінару можна ознайомитись за посиланням – інформаційно-методичний сайт з фізичного виховання.