
27 листопада 2025 р. кафедра дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка привітала з півстолітнім ювілеєм творчий колектив, який довгі роки слугував базою для проходження практичних занять слухачами курсового підвищення кваліфікації, колектив, що характеризується згуртованістю, наявністю спільних цінностей, взаємною відповідальністю один за одного та за спільний результат. Колектив, який очолює Тетяна Миколаївна Шевченко, знають не тільки освітяни Києва, а й усієї України.
На сайті Інституту в розділі «Методичний супровід» представлено матеріали передового педагогічного досвіду закладу «Розробка проектів з екологічного виховання дошкільників» (2009) та досвід роботи педагогів з формування у дітей дошкільного віку ключових компетентностей засобами музейної педагогіки (на основі музею Григорія Світлицького) (Тетяна Шевченко, Леся Стриженюк, Альона Гавриленко, Оксана Дидикало, Любов Заблоцька, Наталія Пальченко, Лана Колосюк, Галина Яковчук. 2024).
У закладі працюють випускники Університету Грінченка – молоді та натхненні педагоги, які продовжують традиції закладу та водночас приносять нові ідеї. Сподіваємося, що їхня енергія й професійність і надалі буде запорукою сучасності закладу, його інноваційності, відкритості до змін.
Нехай цей ювілей стане початком нової сторінки у вашій історії розвитку закладу. Бажаємо миру та злагоди, натхнення та творчості у щоденній освітній діяльності, здоров’я та радості вихованцям і їхнім родинами, процвітання, успіхів, стабільності та гідної оцінки праці колективу.
Ви – гордість Подільського району, всієї освітньої спільноти Києва та незламної України!
З ювілеєм, дорогі друзі!






Предметом розмови на семінарі кафедри і стали питання, що останній рік турбують членів кафедри: методологічні засади дослідження наукової теми «Розвиток компетентності педагогічного партнерства фахівців дошкільної та початкової освіти в системі післядипломної освіти».
Алла Гончаренко зосередилась на важливості побудови «фундаменту» дослідження: розробці концепції дослідження, виробленні стратегії і тактики наукового пошуку, опертя на науковий апарат. Була приділена увага основним поняттям, на яких ґрунтується дослідження. За думкою науковиці, соціально-педагогічне партнерство, що передбачає взаємодію педагогів, батьків та дітей, передбачає добровільну спільну діяльність на рівно вигідних умовах, взаємоповагу та взаємодовіру, дотримання спільно прийнятих пріоритетів. При цьому підвищення рівня батьківської компетентності є одним із результатів, що підтверджує ефективність взаємодії.
Виховувати свідоме ставлення до довкілля, розвивати пізнавальний інтерес, дослідницькі навички й бажання діяти відповідально.
Мета святкування цього дня – пропаганда скорочення витрат паперу в усьому світі.
Матеріали не мають усталеної структури. Ця модель містка, гнучка, за потреби піддається трансформуванню, доповненню.
У цьому дописі структуруємо прогулянку до Дніпра.
