Archive for 16 Листопада, 2021

Толерантність – це терпіння прийняти людину такою, яка вона є …

День толерантності – свято, яке відзначається в усьому світі. Цього дня ми пропонуємо поговорити про толерантність учнів початкової школи, що великою мірою залежить від особистості вчителя.

 

Педагог покликаний не лише дати освіту, а й підтримати людське в людині. Толерантному вчителеві притаманне визнання особистісних пріоритетів дитини, він емоційно чуттєвий, емпатійний, тактовний, етичний, вміє правильно діяти в конфліктних ситуаціях. ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Міжнародний день толерантності

16 листопада відзначається Міжнародний день толерантності, запроваджений у зв’язку із ухваленням ЮНЕСКО у 1995 році Декларації принципів терпимості, в основу якої закладено положення, проголошені в Загальній декларації прав людини.

Пропонуємо вашій увазі конспект заняття до Міжнародного дня толерантності. Кравчук Л. Міжнародний день толерантності

Антибулінгова програма.

URL: https://anti-bullyingalliance.org.uk/?fbclid=IwAR2F3LVbyNdc8YWlzDIwwm6OUZavtkbE0FeRWNj8D9l6FRviVMBhuKakzrE

До Дня толерантності.

URL: https://www.youtube.com/watch?v=Q1p2Rzo7CJo

Кравчук Л. Формування толерантності у молодших школярів. Дошкільна і початкова освіта : сьогодення і перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 17-18.05.2017 р.

URL: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20905/

Різноманіття, а не інакшість. Як і коли говорити з дітьми про те, що всі люди – різні.

URL: https://nus.org.ua/articles/riznomanittia-a-ne-inakshist-yak-i-koly-govoryty-z-ditmy-pro-te-shco-vsi-luydy-rizni/

Як німці вчать дітей толерантності без скандалів.

URL: https://www.youtube.com/watch?v=x40b_9H6xGo

День української писемності та мови

9 листопада – День української писемності та мови. Запрошуємо переглянути презентацію та пригадати історію свята.

  Для повноцінної роботи з презентацією завантажте її на свій комп’ютер. Лариса Кравчук_День української писемності та мови

Преподобний Нестор Літописець (1050-і роки – 1114 р.(?))

https://bpc.org.ua/svyati-ta-prepodobni-kuyevo-pecherskoji-lavru/prepodobnuj-nestor-litopusec/

Нестор Літописець: маловідомі факти про життя преподобного

https://religions.unian.ua/orthodoxy/2232571-nestor-litopisets-malovidomi-fakti-pro-jittya.html

Чому день пам’яті Нестора Літописця збігається з днем української писемності – архімандрит Віктор (Коцаба)

https://religions.unian.ua/orthodoxy/1178283-chomu-den-pamyati-nestora-litopistsya-zbigaetsya-z-dnem-ukrajinskoji-pisemnosti-arhimandrit-viktor-kotsaba.html

Міфи та реалії педагогічної системи Марії Монтессорі

Міф № 1. Діти роблять все, що заманеться.

Реальність. В облаштованому навчально-ігровому середовищі дитина самостійно обирає вид діяльності в межах своїх компетенцій та навичок. Так звана “свобода в межах”. Саме ж середовище чітко структуроване і відповідає потребам розвитку та навчання дітей конкретної вікової групи. За тим, щоб воно задовольняло інтереси та запити вихованців, слідкує спеціально підготовлений Монтессорі-педагог.

Всі фото надані ТОВ «Школа Монтессорі Нової Епохи».

Міф № 2. Діти не вчаться потрібним та необхідним речам, якщо не бажають.

Реальність. Діти прибирають, навіть якщо їм здається, що цього робити не потрібно. Чекають своєї черги, щоб працювати з матеріалом. Діти знають, що потрібно завершити одну діяльність, щоб розпочати наступну. Таке поєднання вільного вибору та дотримання правил допомагає дітям розвивати ініціативність та дисципліну.

Міф № 3. Монтессорі-педагоги не говорять дитині, чим зайнятись.

Реальність. Монтессорі-педагоги спрямовують дитину на різні види діяльності, ознайомлюють з новою для неї активністю, що називається «матеріал» або «робота». Марія Монтессорі писала про “три щаблі слухняності” і давала настанови як батькам, так і педагогам щодо виховання справжньої (природної) слухняності в дітях.

Міф № 4. Діти в Монтессорі-класі мають все робити самостійно.

Реальність. Педагоги показують дітям як зробити все самостійно. Приготувати собі перекус, одягатися, прибрати після себе. Якщо завдання надто складне, то дитина може попросити допомоги. Монтессорі-педагог визначає можливості кожної дитини і не вимагає того, що їй не під силу або до чого дитина ще не готова.

Міф № 5. Діти в Монтессорі-класі граються цілий день та недостатньо займаються.

Реальність. ”Гра – це робота для дитини”, – Марія Монтессорі. Головна ідея занять в Монтессорі-класі – це цілеспрямована конструктивна діяльність. Будь-який матеріал розвиває сконцентрованість дитини, любов до відкриттів, спрямований на засвоєння нових знань і навичок.  ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Сторінки: 1 2

Kyiv EdFest

   изображение_viber_2021-11-02_20-08-37-89625 жовтня 2021 року у рамках фестівалю «Kyiv EdFest» було проведено вебінар для освітян «Що таке стрес і як вберегтися від його негативних наслідків». На вебінарі було розглянуто поняття стресу та як він впливає на емоційний стан особистості, запропоновано визначити свій емоційний стан за допомогою техніки підсвідомого малювання. Учасники вебінару дізналися де брати ресурси для успішного подолання стресу та проаналізували свої особистісні ресурси за допомогою методики «Особистісне дерево ресурсів».

 Спікери вебінару: Шопіна Марина Олександрівна, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук та Лигомина Тетяна Анатоліївна, викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

https://www.youtube.com/watch?v=F9LOlA9cZz4