Archive for 18 Березня, 2020

КПК вихователів закладів дошкільної освіти 23.03 – 27.03.2020

Навчальна програма для вихователів закладів дошкільної освіти  

«Розвиток дошкільника: інноваційний підхід і сучасні практики»

Термін навчання: 23-27 березня 2020 р.

Куратор: О.П.Третяк.

Модуль: «Планування педагогічної роботи: зовнішня вимога чи професійна потреба».

Автор-укладач: Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук.

Компетентність: професійна.

  Чи має план відтворювати індивідуальність вихователя та інтереси дітей? План потрібен лише для зовнішнього контролю за роботою вихователя чи для продуктивного педагогічного супроводу самоосвіти дитини? Зміст модуля передбачає аналіз традиційних форм планування та вправляння слухачів у створенні корисного і компактного плану разом з дітьми та їхніми батьками.

 Гончаренко А.М. Планування педагогічної роботи: зовнішня вимога чи професійна потреба.

КПК вихователів закладів дошкільної освіти 16.03 – 20.03.2020

Навчальна програма для вихователів закладів дошкільної освіти 

«Інклюзивна освіта на дошкільному рівні: психолого-педагогічний аспект»

Термін навчання: 16-20 березня 2020 р.

Куратор: Н.М. Дятленко.

Модуль: «Діти з особливими потребами: нозографія та педагогічні дії дорослого».

Автор-укладач: Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук.

 Компетентність: професійна.

  Робота вихователя в інклюзивній групі передбачає такі педагогічні впливи, методи і прийоми, що зорієнтовані на освітню потребу дитини. Це зумовлює знання нозографії та підбір тотожної моделі педагогічного супроводу й підтримки. Різноманітність психофізичного розвитку дітей обумовлена характеристикою вроджених чи набутих розладів. Інколи їхня подібність вимагає особливості уваги до дитини. Тривале спостереження за поведінкою дошкільника – основа успішної корекційної роботи.

  Гончаренко А.М. “Діти з особливими потребами:  нозографія та педагогічні дії дорослого”.

Щоб дитина заговорила

 imagesБагатьох педагогів та батьків вихованців турбують проблеми комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей. Дитина, яка рано почала говорити, – незмінний об’єкт захоплення і гордості дорослих. На які показники розвитку мовлення слід орієнтуватися і як допомогти дитині заговорити вчасно, чи варто програмувати час виникнення першого слова, фрази? Відповіді на ці та інші питання – у змісті модуля “Щоб дитина заговорила. Ранній вік” завідувача кафедри МПДПО, кандидата педагогічних наук Гончаренко Алли Миколаївни.

Гончаренко А. Щоб дитина заговорила. Ранній вік

Гончаренко А.М. Міні-заняття як форма організації мовленнєво-розвивальної діяльності дошкільника 

Гончаренко А.М. Змістова характеристика терміну “мовленнєва особистість” у дошкільному дитинстві

Гончаренко А.М. Теоретичні основи виховання мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві 

Гончаренко А.М. Природа і мовлення дитини: дві проблеми одне вирішення

Гончаренко А.М. Організація мовленнєвої діяльності

Вітаємо зі святом весни!

1583264252-7973

Викладачі кафедри навчаються

 20200218_174733 18 лютого 2020 року викладачі кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти взяли участь у семінарі “Гранти Програми Фулбрайта та публікації у WoS: що спільного?”, що відбувся в Американській Бібліотеці імені Віктора Китастого НаУКМА (м. Київ,  вулиця Волоська, 8/5).
  В ході семінару-презентації програми академічних обмінів ім.Фулбрайта спікер Ярошенко Тетяна, кандидат історичних наук, віце президентка НаУКМА, член правління БО “Українське Фулбрайтівське коло”, Fulbright Scholar (Yale University, 2004-2005, Columbia University, 2010-2011) докладно відповіла на запитання як змінюють українську науку та освіту випускники програми академічних обмінів імені Фулбрайта.
 Пиршев Кирило, кандидат біологічних наук, науковий співробітник відділу нейрохімії Інституту біохімії ім. О.В. Палладіна НАН України та науковий співробітник відділу фізики біологічних систем Інституту фізики НАН України (Стипендіат FRDP 2017-2018) презентував Програми академічних обмінів імені Фулбрайта для науковців, студентів та викладачів.
  Про Програми Фулбрайта в дзеркалі Web of Science докладно розповіла Тихонкова Ірина, кандидат біологічних наук (інформаційно-аналітичні ресурси та навчання, Clarivate Analytics).
Спіреки запрошують до нових зустрічей всіх, кого зацікавили Програми Фулбрайта.
http://www.nas.gov.ua/UA/Messages/Pages/View.aspx?MessageID=6076
https://library.ukma.edu.ua/index.php?id=single&tx_ttnews[tt_news]=1211&cHash=810c115510dcef317a6ec68ddd3d0b1e

Дитяча книжка та періодичні видання в просторі музею

 Заставка 4 лютого 2004 в житті мільйонів людей сталася значна подія – почала роботу соціальна мережа Facebook.

  4 лютого 2020 року в житті педагогів закладів освіти сталася щаслива подія – в Національному музеї літератури України в рамках науково-практичного семінару відбулася зустріч з журналом для дітей «Малятко», якому 13 січня виповнилося 60 років! Більшість педагогів пов’язують свої дошкільні роки з цим виданням: хтось гортав його сторінки в дитячому садочку, комусь передплачували батьки і, з захопленням заглядаючи в поштову скриньку, щомісячно чекали на нові ілюстровані оповідання, вірші, гумор та ще більше на саморобку.

План семінару

Меленець Л. Художньо-літературний осередок в групі закладу дошкільної освіти: сектор культури, натхнення, творчості: презентація

Щербина В. Читання «слово за словом»: стисла довідка про методику Марії Монтессорі

Пазюк С. Про журнальну періодику для дітей: традиції сім’ї, традиції суспільства: презентація

ДЕТАЛЬНІШЕ >>