Шановні колеги!
Кафедра пропонує орієнтований план заходів тематичного тижня національно-патріотичного виховання «Нація нескорених: від козацтва до сьогодення»
для початкових класів міста Києва.
У перший тиждень жовтня, починаючи з цього року, для учасників освітнього процесу створена можливість зануритися в історію Українського Козацтва, нашої Держави, дізнатися про військові традиції та звитяги Українського народу, про наших мужніх, незламних Воїнів від козацтва до сьогодення, які відстоювали та сьогодні, ціною власного життя, виборюють майбутнє України.
Для педагогів початкових класів пропонуємо орієнтовані заходи: загальною кількістю 80, з посиланнями на матеріали – 18, присвячені Тижню національно-патріотичного виховання до Дня захисників і захисниць України та теми, які можна опрацювати до початку тематичного тижня.
Щиро вдячні колегам столичних ЗЗСО, які долучилися до наповнення тижня власними практичними матеріалами (див. орієнтовний план):
– школа І-ІІІ ступенів № 132,
– гімназії № 179,
– спеціалізованої школи № 211,
– школа І-ІІІ ступенів № 286,
– Українського колежу ім. В. О. Сухомлинського.
Рекомендовані теми для початку тематичного тижня:
«Що таке Мир?»
Опис бесіди: розповідь про поняття «мир» і його важливість. Обговорення того, як ми можемо допомогти зберегти мир у світі.
Основні тези: поняття миру, дружба, співпраця, толерантність.
Матеріали: картини із зображеннями миру, глобус або карта світу для візуалізації.
«Герої»
Опис бесіди: розповідь про великих людей, які сприяли миру в світі. Порівняння їхніх вчинків із діями дітей.
Основні тези: лідери миру, важливість добрих вчинків, вплив нашого поведінки на мир.
Матеріали: зображення відомих постатей, які відстоювали чи відстоюють мир у всьому світі.
«Мирні жести»
Опис бесіди: вивчення різних жестів і символів, які означають мир і єдність.
Основні тези: значення символів миру, таких як голуб, миролюбний жест, тощо.
Матеріали: зображення жестів та символів миру.
Малюнок Мирного Герба
Мета: поширити уявлення про світовий мир та толерантність.
Опис завдання: діти малюють герб, який символізує мир і єдність. Вони можуть використовувати різні кольори та символи.
Матеріали: аркуші паперу, фарби або олівці.
«Мир і слово»
Мета: розвиток мовленнєвих навичок та вміння спілкуватися мирно.
Опис завдання: діти обговорюють, як вони можуть вирішувати конфлікти мирним шляхом та складають спільний “словник миру” з корисними фразами.
Матеріали: папір, олівці, маркери.
«Мир і музика»
Мета: використання музики як засобу виразу для сприяння миру.
Опис завдання: діти створюють власну музику або виконують спільну пісню про мир.
Матеріали: музичні інструменти або доступ до музичних записів.