Archive for 11 Листопада, 2025

Міні-проєкт до Дня енергозбереження

  Тема: «Бережемо світло і воду – зберігаємо енергію!»
Автор – Тетяна Ріпа, вихователька середньої групи ЗДО №80 Святошинського р-ну міста Києва.

  Актуальність. У сучасному світі питання збереження енергії та природних ресурсів набуває особливого значення. Важливо з раннього дитинства формувати у дітей уявлення про енергію як цінність, яку потрібно використовувати розумно. Через ігрову, дослідницьку та творчу діяльність діти краще усвідомлюють, як їхні дії впливають на довкілля.

  Мета. Формувати у дітей уявлення про енергію, її значення у житті людини та необхідність раціонального використання електроенергії та води.
  Виховувати свідоме ставлення до довкілля, розвивати пізнавальний інтерес, дослідницькі навички й бажання діяти відповідально.

   Завдання:
– Ознайомити дітей із поняттям «енергія» та її джерелами.
– Закріпити знання про способи економного використання електроенергії та води.
– Формувати навички раціональної побутової поведінки у повсякденному житті.
– Розвивати пізнавальну активність і спостережливість.
– Виховувати почуття відповідальності за свої дії та дбайливе ставлення до довкілля.

  Етапи реалізації проєкту.
I етап – Підготовчий (попередня робота).
II етап – Ігрова діяльність.
ІІІ етап – Рухлива гра «Збери крапельки».
IV етап – Творча робота «Малюємо куркумою».
V етап – Рефлексія.

Тетяна Ріпа. Міні-проєкт до Дня енергозбереження.
Відео 1 до проєкту “Енергозбереження”
Відео 2 до проєкту “Енергозбереження”

Ірина Санковська. Дистанційний модуль “15 кроків першокласника на зустріч довкіллю”
Ірина Санковська. Дистанційний модуль “Ресурсозбереження в школі. Як це працює?”