Archive for 3 Січня, 2025

Сторінками січневого календаря

Шановні освітяни!

Пропонуємо вашій увазі дайджест січневого календаря-2025:
ВСІ дати січня.

1 січня – Всесвітній день сім’ї, день авторського права, день суспільного надбання.
2 січня – День наукової фантастики.
4 січня – Всесвітній день абетки Брайля.
6 січня – День обіймів, Всесвітній день дітей-сиріт війни.
7 січня – День наставника. Міжнародний день програмістів.
9 січня – Міжнародний день хореографа.
11 січня – Міжнародний день “Дякую”.
14 січня – Всесвітній день логіки.
15 січня – День народження Вікіпедії.
16 січня – День вшанування дракона.
17 січня – День дитячих винаходів.
18 січня – День тлумачного словника.
20 січня – День Автономної Республіки Крим.
22 січня – День Соборності України.
23 січня – День ручного письма чи день почерку.
24 січня – Міжнародний день освіти.
26 січня – Міжнародний день без інтернету.
28 січня – Глобальний день громадської активності, Міжнародний день конструктора «Лего», Міжнародний день захисту персональних даних.
29 січня – День пазла та головоломки.

Матеріал підготувала старша викладачка кафедри Санковська І.М.

Звіт про наукову роботу кафедри дошкільної та початкової освіти на 2024 рік (частина друга)

  У рамках Фестивалю науки-2024, оголошеного в Університеті Грінченка до Дня науки в Україні, 14-28.05.2024 року викладачі кафедри організували й провели 8 науково-комунікативних заходів. Відповідальними за проведення були Гончаренко Алла Миколаївна, Меленець Людмила Іванівна, Санковська Ірина Мечиславівна, Смольникова Галина Валентинівна, Цибульська Світлана Михайлівна, Щербина Вікторія Миколаївна.

  До Міжнародного Дня науки за мир і розвиток, який проходив в Університеті Грінченка 01-13.11.2024 року, кафедра представила науковій та педагогічній спільноті план із 7 заходів (вебінари та науково-практична конференція «Формування національної ідентичності дітей і молоді в умовах воєнного стану: досвід музейників і педагогів», проведена у співпраці з Національним музеєм літератури України).

 Відповідальними за проведення були Волинець Юлія Олександрівна, Гончаренко Алла Миколаївна, Дятленко Наталія Михайлівна, Меленець Людмила Іванівна (https://dpo.ippo.kubg.edu.ua/?p=4777), Полякова Олена Василівна, Санковська Ірина Мечиславівна (https://dpo.ippo.kubg.edu.ua/?p=4849), Третяк Ольга Петрівна, Черпак Юрій Васильович, Цибульська Світлана Михайлівна, Шопіна Марина Олександрівна (https://dpo.ippo.kubg.edu.ua/?p=4753).

 Результати участі НПП кафедри та представлення результатів досліджень на всеукраїнських та міжнародних конференціях, стажуваннях у 2024 році (сертифікати чи програми участі розміщені в е-портфоліо викладачів). Усього – 50

ПІП К-ть
Меленець Л. 5
Гончаренко А. 9
Дятленко Н 1
Полякова О. (сумісник) 10
Полякова О. 2
Санковська І. 5
Смольникова Г. 5
Третяк О. 5
Цибульська С. 5
Черпак Ю. 1
Шопіна М. 1

  Рецензування наукових робіт, освітніх програм.

  Усього за 2024 рік – 8 рецензій, з яких 1 – для журналу Scopus, 2 – для журналу категорії Б, 2 – на освітньо-професійних програм, 3 – на дипломні роботи магістрів. ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Сторінки: 1 2

Звіт про наукову роботу кафедри дошкільної та початкової освіти за 2024 рік (частина перша)

   Стратегічна ціль 2. Розвиток персоналу
05.11.2024 року в рамках заходів до Всесвітнього дня науки-2024 було проведено онлайн тренінг «Ефективні засоби подолання тривожності в усіх учасників освітнього процесу». Спікер – Шопіна Марина, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат психологічних наук.

   Стратегічна ціль 4. Дослідження
На засіданні кафедри (протокол №2 від 05.02.2024) було затверджено наукову тему кафедри «Розвиток компетентності педагогічного партнерства фахівців початкової та дошкільної освіти в системі післядипломної освіти»

  На Всеукраїнському науково-практичному форумі «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти», який відбувся 3-4.04.2024 кафедрою було проведено секційне засідання «Цінність партнерської взаємодії: виклики часу покращення якості дошкільної та початкової освіти». У роботі секційного засідання взяли участь 76 осіб. З доповідями виступили:
– Гончаренко А. М. «Педагогічне партнерство як професійна компетентність фахівців дошкільної освіти»,
– Дятленко Н. М. «Розвиток компетентності партнерства педагогів ЗДО в умовах Інституту післядипломної освіти»,
– Меленець Л. І. «Налагодження практики педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці в закладі дошкільної освіти»,
– Полякова О. В. «Як побудувати ефективні комунікації вчителю початкових класів у партнерській взаємодії з учасниками освітнього процесу»,
– Санковська І. М. «Розвиток медіаграмотності фахівців дошкільної та початкової освіти»,
– Смольникова Г. В. «Розвиток партнерської компетентності у педагогів закладів дошкільної освіти»,
– Третяк О. П. «Розвиток лідерської компетентності в учнів початкової школи»,
– Щербина В. М. «Жити за часом: професійна самоосвіта педагога сучасності».

   4.1. Підготовка публікацій у міжнародних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз (Web of Science, Scopus).

К-ть ПІБ Scopus, WoS Тема публікації
4 Меленець Л.І. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024). Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
Scopus Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024). Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70.
WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20
Scopus Кузьменко, Г. та Коновалова, Ольга та Соцька, Г. та Ковальчук, Остап та Меленець, Людмила І. та Ситник, Ірина (2024) Ефективність використання штучного інтелекту для формування професійних компетентностей майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах. Транзакції WSEAS з інформаційних наук і застосувань (21). С. 449-465.
2 Третяк О.П. WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20.
WoS Дика, Наталія Михайлівна та Третяк, Ольга Петрівна та Якунін, Ярослав Юрійович та Шопіна, Марина Олександрівна та Горобець, Світлана Іванівна та Розінкевич, Наталія Василівна (2024) Роль інтерактивних платформ у підвищенні самомотивації під час дистанційної аспірантури Eduweb-revista de technologia de informacion y comunicacion en освіта (т.18№2). С. 50-62.
1 Гончаренко А.М. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
1 Дятленко Н.М. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535
1 Кульбедюк А.Ю. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
1 Санковська І.М.  Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
 1 Смольникова Г.В. WoS  Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20.
 1 Цибульська С.М.  WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20. 
 1 Черпак Ю.В. Scopus  Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70 
 1 Шопіна М.О.  WoS  Дика, Наталія Михайлівна та Третяк, Ольга Петрівна та Якунін, Ярослав Юрійович та Шопіна, Марина Олександрівна та Горобець, Світлана Іванівна та Розінкевич, Наталія Василівна (2024) Роль інтерактивних платформ у підвищенні самомотивації під час дистанційної аспірантури Eduweb-revista de technologia de informacion y comunicacion en освіта (т.18№2). С. 50-62.
 1 Кочерга О.В. (сумісник) Scopus   Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70
 1 Щербина В.М.
(сумісник)
 Scopus  Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Сторінки: 1 2