Грамотність як інструмент розширення прав і можливостей людей, які будують свідоме суспільство (до Міжнародного дня грамотності)

vfDxPJaZcwo      8 вересня  було проведено круглий стіл для науковців кафедри дошкільної та початкової освіти, присвячений Міжнародному дню грамотності. Цей день був оголошений ЮНЕСКО в 1966 році, і лише в останні 1012 років набув справжнього розмаху. Проблемі грамотності почали приділяти більше уваги у середині минулого століття. ООН вважала грамотність і тривалість життя людини однаково важливими характеристиками життя народу. Починаючи з 1966 року ЮНЕСКО відзначало День грамотності, намагаючись саме в такий спосіб  привернути увагу суспільства до розповсюдження грамотності.

Презентація до Міжнародного дня грамотності

  Здавалося б, у прогресивному, сучасному та інноваційному ХХІ столітті проблема неграмотності не мала би бути актуальною. Проте така думка хибна. За останніми дослідженнями на нашій планеті 781 мільйон дорослих не мають освіти, а приблизно 100 мільйонів дітей не ходить до школи. При цьому йдеться і про населення розвинутих країн зокрема. Так, із кожним роком ця цифра зменшується, але питання неграмотності населення залишається актуальним.

 8 вересня  відзначають Міжнародний день грамотності. Він був оголошений ЮНЕСКО в 1966 році, і лише в останні 1012 років набув справжнього розмаху. Проблемі грамотності почали приділяти більше уваги у середині минулого століття. ООН вважала грамотність і тривалість життя людини однаково важливими характеристиками життя народу. Починаючи з 1966 року ЮНЕСКО відзначало День грамотності, намагаючись саме в такий спосіб  привернути увагу суспільства до розповсюдження грамотності. Традиція щорічно відзначати цей день започаткована відповідною рекомендацією Всесвітньої конференції міністрів освіти з ліквідації неграмотності, що відбулася в Тегерані у вересні 1965 року. Саме ця конференція рекомендувала оголосити 8 вересня датою урочистого відкриття конференції, Міжнародним днем грамотності та святкувати його щорічно в усьому світі. 

Сторінки: 1 2 3 4

Залишити відповідь