Звіт про наукову роботу кафедри дошкільної та початкової освіти за 2024 рік (частина перша)

   Стратегічна ціль 2. Розвиток персоналу
05.11.2024 року в рамках заходів до Всесвітнього дня науки-2024 було проведено онлайн тренінг «Ефективні засоби подолання тривожності в усіх учасників освітнього процесу». Спікер – Шопіна Марина, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат психологічних наук.

   Стратегічна ціль 4. Дослідження
На засіданні кафедри (протокол №2 від 05.02.2024) було затверджено наукову тему кафедри «Розвиток компетентності педагогічного партнерства фахівців початкової та дошкільної освіти в системі післядипломної освіти»

  На Всеукраїнському науково-практичному форумі «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти», який відбувся 3-4.04.2024 кафедрою було проведено секційне засідання «Цінність партнерської взаємодії: виклики часу покращення якості дошкільної та початкової освіти». У роботі секційного засідання взяли участь 76 осіб. З доповідями виступили:
– Гончаренко А. М. «Педагогічне партнерство як професійна компетентність фахівців дошкільної освіти»,
– Дятленко Н. М. «Розвиток компетентності партнерства педагогів ЗДО в умовах Інституту післядипломної освіти»,
– Меленець Л. І. «Налагодження практики педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці в закладі дошкільної освіти»,
– Полякова О. В. «Як побудувати ефективні комунікації вчителю початкових класів у партнерській взаємодії з учасниками освітнього процесу»,
– Санковська І. М. «Розвиток медіаграмотності фахівців дошкільної та початкової освіти»,
– Смольникова Г. В. «Розвиток партнерської компетентності у педагогів закладів дошкільної освіти»,
– Третяк О. П. «Розвиток лідерської компетентності в учнів початкової школи»,
– Щербина В. М. «Жити за часом: професійна самоосвіта педагога сучасності».

   4.1. Підготовка публікацій у міжнародних наукових виданнях, що входять до наукометричних баз (Web of Science, Scopus).

К-ть ПІБ Scopus, WoS Тема публікації
4 Меленець Л.І. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024). Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
Scopus Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024). Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70.
WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20
Scopus Кузьменко, Г. та Коновалова, Ольга та Соцька, Г. та Ковальчук, Остап та Меленець, Людмила І. та Ситник, Ірина (2024) Ефективність використання штучного інтелекту для формування професійних компетентностей майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах. Транзакції WSEAS з інформаційних наук і застосувань (21). С. 449-465.
2 Третяк О.П. WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20.
WoS Дика, Наталія Михайлівна та Третяк, Ольга Петрівна та Якунін, Ярослав Юрійович та Шопіна, Марина Олександрівна та Горобець, Світлана Іванівна та Розінкевич, Наталія Василівна (2024) Роль інтерактивних платформ у підвищенні самомотивації під час дистанційної аспірантури Eduweb-revista de technologia de informacion y comunicacion en освіта (т.18№2). С. 50-62.
1 Гончаренко А.М. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
1 Дятленко Н.М. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535
1 Кульбедюк А.Ю. Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
1 Санковська І.М.  Scopus Меленець, Людмила І. та Гончаренко, Алла та Дятленко, Наталія та Іваненко, Олена та Кульбедюк, Анастасія Ю. та Санковська, Ірина (2024) Розвиток партнерської компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів Journal of Education and Learning (EduLearn) (18(4)). С. 1527-1535.
 1 Смольникова Г.В. WoS  Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20.
 1 Цибульська С.М.  WoS Вишнівська, Наталія Володимирівна та Журба, К. та Меленець, Людмила Іванівна та Третяк, Ольга Петрівна та Смольникова, Галина Валентинівна та Федорова, Ю. та Цибульська, Світлана Михайлівна (2024) Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та студентському досвіді AD ALTA. Журнал міждисциплінарних досліджень, XL (14(01)). С. 16-20. 
 1 Черпак Ю.В. Scopus  Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70 
 1 Шопіна М.О.  WoS  Дика, Наталія Михайлівна та Третяк, Ольга Петрівна та Якунін, Ярослав Юрійович та Шопіна, Марина Олександрівна та Горобець, Світлана Іванівна та Розінкевич, Наталія Василівна (2024) Роль інтерактивних платформ у підвищенні самомотивації під час дистанційної аспірантури Eduweb-revista de technologia de informacion y comunicacion en освіта (т.18№2). С. 50-62.
 1 Кочерга О.В. (сумісник) Scopus   Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70
 1 Щербина В.М.
(сумісник)
 Scopus  Кочерга, Олександр та Меленець, Людмила І. та Савченко, Світлана та Черпак, Юрій В. та Щербина, Вікторія та Пазук, Світлана (2024) Вплив психофізіологічного стану вчителя на розвиток професійних компетенцій у ході навчання. Військова агресія Журнал освітніх та соціальних досліджень (14(3)). С. 60-70.

Сторінки: 1 2

Залишити відповідь