Про читання для читання

  11 квітня відбувся анонсований вебінар для педагогів закладів дошкільної освіти, вчителів початкової школи, вихователів ГПД, бібліотекарів, батьків «Про читання для читання».

  Викладачка кафедри дошкільної та початкової освіти Лариса Кравчук ознайомила учасників вебінару зі Стратегією розвитку читання на період до 2032 року, запропонувала обговорення питання формування звички та потреби в читанні як обов’язкового компонента життєвої стратегії громадян. Означила орієнтири щодо поліпшення читацької грамотності та сприяння розвитку людського потенціалу.

  Викладачка Алла Гончаренко зупинилася на ставленнєво-діяльнісній реакції дитини на літературний твір. Проаналізували візуальні наслідки позитивного та негативного ставлення. Була запропонована поетапна орієнтовна модель ознайомлення дітей з літературним твором, підсилюючі форми задля формування у дітей цілісного образу.

  «Від перлин творів до перлин мовлення» – складова моделі, де розкривалися лінгвістичні й акцентуаційно-фонетичні вправи, фразеологічні загадки, моделювання правилотворчої поведінки, інші прийоми й методи активізації та збагачення дитячого мовлення.

А. Гончаренко “Модель ознайомлення дітей з літературним твором”
Л. Кравчук “Читання як життєва стратегія”

Залишити відповідь