| № | Назва і автор відео
 | Цільова аудиторія | 
| 1 | Як не сумувати під час карантину? Гончаренко А. М., Дятленко Н. М.
 | для батьків, педагогів, дітей | 
| 2 | Як організувати свій час на карантині? Олексенко С. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 3 | Як допомогти дітям подолати тривожність? Шопіна М. О.
 | для педагогів | 
| 4 | Батьки і дитина в умовах карантину: поруч чи разом? Шопіна М. О.
 | для батьків | 
| 5 | Казкотерапія Шопіна М. О.
 | для педагогів, батьків | 
| 6 | Щоб не боятись лікарів (поради психолога) Шопіна М. О.
 | для батьків | 
| 7 | Дитяча агресія: причини, діагностика, допомога Шопіна М. О.
 | для педагогів, батьків | 
| 8 | Незвичайні техніки арт-терапії Шопіна М. О.
 | для педагогів, батьків | 
| 9 | Подорож на хмаринці (психологічна вправа) Сабол Д. М.
 | для педагогів, батьків | 
| 10 | Про музику і не тільки для музичних керівників і вихователів Меленець Л. І.
 | для педагогів | 
| 11 | Психологічний комфорт в родині в період пандемії Олексенко С. В.
 | для батьків, педагогів | 
| 12 | Переговори у родині, як засіб боротьби зі стресами (частина 1) Смольникова Г. В.
 | для батьків | 
| 13 | Переговори у родині, як засіб боротьби зі стресами (частина 2) Смольникова Г. В.
 | для батьків | 
| 14 | Як організовувати навчання дитини в період карантину? Лигомина Т. А.
 | для батьків | 
| 15 | Як впоратися з тривогою під час пандемії? Лигомина Т. А.
 | для педагогів, батьків | 
| 16 | Зентангл. Дудлінг. Абстрактне малювання для всіх Лясота С. Є.
 | для педагогів, батьків, дітей | 
| 17 | З вірою в майбутнє: психологічні есеї Олексенко С. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 18 | Темп, розміреність, гармонія життя дитини в умовах обмежень Кульбедюк А. Ю., Кочерга О. В.
 | для батьків | 
| 19 | Як батькам бути в ресурсі? Хмелєва-Токарєва О. В.
 | для батьків | 
| 20 | Спілкуймося українською вдома Дика Н. М.
 | для педагогів, батьків | 
| 21 | Безпечне місце. Психологічна вправа Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 22 | Метелик (психологічна вправа для зниження стресу) Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 23 | Абетка стресостійкості: психологічне розвантаження педагога (частина 1) Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів | 
| 24 | Потік світла. Дихання як ресурс (психологічна вправа для психологічного налаштування) Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 25 | Шукаємо власний ресурс Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 26 | Дари мудреців (психологічна вправа для позитивного налаштування) Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 27 | Київські вулиці крізь призму епох Клименко Н. П.
 | для педагогів | 
| 28 | Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 1) Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 29 | Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 2) Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 30 | Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 3) Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 31 | Мистецтво бути щасливою людиною «за мотивами арт-терапії» Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л.
 | для педагогів, батьків | 
| 32 | Лялька-мотанка Бровченко Л. М.
 
 | для педагогів, батьків | 
| 33 | Практична частина модуля «Музейна педагогіка у виховній роботі» Дудар О. В., Безкоровайна Г. І.
 | для педагогів | 
| 34 | Бібліотекар читає казку ЦБС Подільського району
 | для дітей | 
| 35 | «Я-Киянин» регіональна парціальна освітня програма для столичних дошкільних навчальних закладів КДПО ІПО КУБГ
 | для педагогів, батьків | 
| 36 | Увага! Лівша Кочерга О. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 37 | Запитання, як на них реагувати Кочерга О. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 38 | Підтримка в особливих ситуаціях Кочерга О. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 39 | Продуктивне спілкування з дітьми Кочерга О. В.
 | для педагогів, батьків | 
| 40 | Випереджувальне схвалення Кочерга О. В.
 | для педагогів, батьків |