Шановні колеги!
Продовжуємо знайомити вас з новинками роботи нашої кафедри.
Пропонуємо вашій увазі відеоролик “4 причини агресії підлітка” від авторки – Марини Шопіної, доцентки кафедри, кандидатки психологічних наук.
Шановні колеги!
Продовжуємо знайомити вас з новинками роботи нашої кафедри.
Пропонуємо вашій увазі відеоролик “4 причини агресії підлітка” від авторки – Марини Шопіної, доцентки кафедри, кандидатки психологічних наук.
Щиро вітаємо Вас із професійним святом – Днем працівника освіти, яке об’єднує всіх, хто відкриває скарбницю знань, науки, мудрості.
Вчителі – важливі та унікальні, допомагають людству відтворювати себе в наступному поколінні.
Бути учителем – велике мистецтво й щоденна титанічна праця.
Адже лише цю професію обирають серцем і залишаються вірними їй на все життя.
Висловлюємо Вам вдячність за педагогічну працю та відповідальне ставлення до свого покликання.
Переконані, що спільними зусиллями ми в повній мірі реалізуємо нашу мету – забезпечимо доступну та якісну освіту кожному громадянину, створимо належні умови для самореалізації особистості.
Саме ваша наполеглива праця, добросовісне служіння справі, невтомний творчий пошук і високий професіоналізм допомагають молодому поколінню обрати свій життєвий шлях і стати справжніми фахівцями своєї справи.
Від щирого серця бажаємо вам здоров’я, творчого натхнення, мудрості, терпіння і впевненості у завтрашньому дні.
Щастя, добра, благополуччя вам і вашим родинам!
Хай радість приносить кожний дзвінок,
Що кличе у затишний клас на урок.
Хай в серці гордість за учнів бринить,
Предмет Ваш з цікавістю кожен хай вчить!
Натхнення безмежного Вам у цій справі,
Хай будні робочі будуть яскраві.
Здоров’я міцного та мрій розмаїття,
Діяльність хай Ваша триває століття!
Відеоматеріали
Інституту післядипломної освіти Університету Грінченка
щодо підтримки учасників освітнього процесу закладів дошкільної освіти
та навчально-виховних комплексів м. Києва
з метою продовження безперервної освіти в умовах карантину
в квітні-травні 2021 року
покликання на відеоканал ІПО КУБГ – URL: https://www.youtube.com/channel/UCfWNTKpqAScDh5bsF9ktZ8g
Упевненого в своїх силах професіонала, чудового майстра своєї справи, доцента кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Людмилу Іванівну Меленець щиро вітаємо з ювілеєм!
Наша незрівнянно креативна, безмежно відповідальна, повна невичерпних творчих сил, мудра, людяна, добра й надзвичайно вродлива колего! Для нас Ви – не лише джерело інноваційних ідей, а й приклад енергійності, життєлюбства, натхнення!
Хай спокій і мир панують в родині, хай щастя всміхається Вам щогодини! Нехай обминають болі й тривоги, хай стелиться довга життєва дорога! Хай легко працюється, гарно живеться, все вміється, множиться і удається! Здоров’я міцного, щастя без краю, усього найкращого ми Вам бажаєм!
Про Л.І.Меленець
17 березня 2017 р. відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Фізичне виховання, спорт та здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи» (у циклі Анохінських читань). У заході взяли участь науковці з різних університетів України.
10 листопада 2016 року в Київському міському будинку вчителя відбулося чергове заняття Університету науково-педагогічних знань «Психолого-педагогічні умови забезпечення інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей дошкільного віку». У заході взяли участь методисти з дошкільної освіти районних науково-методичних центрів (методичних кабінетів) і вихователі-методисти дошкільних навчальних закладів м.Києва (390 осіб). Освітяни розглянули питання впливу «інтелектуального клімату» сім’ї та дошкільного навчального закладу на інтелектуальний розвиток дошкільників. Педагоги ознайомилися з ефективними засобами і технологіями розвитку інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей.
Захід організовано кафедрою методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка.
Програма заходу
Г.В.Смольникова. Психологічні умови забезпечення інтелектуальної активності дошкільників: презентація
Н.В.Гавриш. Педагогічні умови забезпечення інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей дошкільного віку: презентація
Організація пошуково-дослідницької роботи в ДНЗ №568 (гурток “Звичайне диво”): відео
Фоторепортаж
18 травня 2016 року о 14.00 в рамках проведення Фестивалю науки кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти проводить науково-практичний вебінар.
Вебінар – це «віртуальний» семінар, організований за допомогою Інтернет-технологій. Вебінару властива головна ознака семінару – інтерактивність. Інакше кажучи, ви робите доповідь, слухачі задають питання, а ви відповідаєте на них. На екрані можуть транслюватися презентації, інтернет-посилання, ведучий може використовувати інструменти віртуальної білої дошки, проводити опитування в режимі реального часу, учасники можуть працювати в групах і т.п.
Вебінари мають свої переваги:
– Вам нікуди не потрібно їхати, щоб потрапити на тренінг.
– Все, що Вам потрібно – це тільки комп’ютер з доступом до Інтернету.
– В певний час Ви лише заходите по спеціальному посиланню та слухаєте семінар в реальному часі.
– Ви можете задати будь-яке запитання лектору в реальному часі.
– Якщо Ви боїтеся, що можете щось пропустити, після закінчення вебінару Ви зможете отримати відеозапис вебінару.
– Участь у вебінарах безкоштовна!
Це неологізм, утворений поєднанням слів веб (англ. “мережа”) та семінар. У перші роки після появи Інтернету терміном «веб-конференція» часто називали гілку форуму або дошки оголошень. Пізніше термін набув значення спілкування саме в режимі реального часу.
Пропонуємо програму та матеріали вебінару, як форми навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників столичних закладів освіти.
Програма науково-практичного вебінару
Г.Д.Щекатунова. Сучасні підходи до проблеми навчання педагогічних працівників на курсах підвищення кваліфікації
А.М.Гончаренко. Принцип проблемності як стрижнева ознака варіативних методів післядипломної освіти
Л.І.Меленець. Створення атмосфери співпраці викладача зі слухачами курсового підвищення кваліфікації на лекційних заняттях
Н.М.Дятленко. Як забезпечити реалізацію психологічної компоненти на курсах підвищення кваліфікації? (Психологічні чинники розвитку професійної компетентності педагогів)
О.В.Полякова. Організація курсів підвищення кваліфікації медичних сестер дошкільних навчальних закладів
Д.М.Сабол. Профілактика вигорання та психологічний комфорт педагога
Л.Є.Пєчка. Інноваційні підходи в організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі
У Міському будинку вчителя відбулося чергове заняття Університету науково педагогічних знань «Організація роботи дошкільного навчального закладу за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (2016 р.) У заході взяло участь 500 вихователів-методистів і вихователів ДНЗ м.Києва.
Презентуючи видання Програми «Дитина» 2016 р., колектив авторів ознайомив педагогічних працівників із оновленим змістом розділів: «Особистість дитини»; «Мовлення дитини»; «Дитина в соціумі»; «Гра дитини»; «Дитина у природному довкіллі»; «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»; «Дитина у світі культури»; «Діти з особливими освітніми потребами»; «Місточок до школи» та варіативною частиною: «Подорожуємо у світ англійської мови»; «Комп’ютерна грамота»; «Шахи»; «Хореографія».
Захід організовано кафедрою методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО та кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Програма заходу
Г.В.Смольникова. Організація освітнього процесу на основі знань психологічних особливостей дітей 2-7 років: презентація
О.А.Половіна. Образотворча майстерня: презентація
Н.І.Мельник. Подорожуємо у світ англійської мови: презентація
Ю.О.Волинець. Шахи як засіб інтелектуального розвитку дитини: презентація
Фотогалерея
Дошкільна освіта ХХІ століття потребує радикальних змін у своєму статусі й соціальному призначенні, принципах і напрямах функціонування. Визнаючи пріоритетну роль дошкільної освіти у вихованні молодого покоління – жителів мегаполісу, творча група кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) Київського університету імені Бориса Грінченка розробила для педагогічних працівників столичної дошкільної освіти та батьків, які виховують дітей старшого дошкільного віку, регіональну парціальну програму «Я – киянин».
Л.І.Меленець. Обличчя мого міста: презентація
Л.І.Меленець. Обличчя мого міста: коментар до презентації
Л.І.Меленець. Музика архітектури столиці як засіб особистісного зростання дошкільника: презентація
Початок 21 століття – час геніальних відкриттів і великих досягнень у науці і техніці. Але, на жаль, і час агресії, відособленості. Часто це позначається на поведінці, психіці наших дітей.
Сучасні комп’ютерні технології на багато годин зосереджують зацікавленість малюків до екрану. У дітей пропала потреба в спілкуванні з однолітками – комп’ютерні ігри замінили живе спілкування. В результаті, дитині буває важко адаптуватися, знайти своє місце в дитячому колективі.
Сьогодні особливу роль у формуванні свідомості дошкільників відіграє телебачення. Батьки, зайняті роботою, не протистоять негативному впливу засобів масової інформації. І діти з ранку до вечора, не заважаючи батькам, дивляться фільми про насильство і вбивства, репортажі «з місця подій», мультфільми, які пропагують агресію. І як результат – жорстокість, агресія в поведінці дитини.
Повну версію статті можна завантажити тут.