Archive for 11 Грудня, 2021

Навчання на основі запиту педагогів Святошинського дитячого будинку-інтернату

Протягом листопада-грудня 2021 року на запит закладу освіти «Святошинський дитячий будинок-інтернат» викладачами кафедри – Пеценко Вікторією Олегівною та Шопіною Мариною Олександрівною були проведені навчальні заняття відповідно до програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти.

 У Святошинському дитячому будинку-інтернаті навчаються хлопчики від 4-х років із різними вадами психічного розвитку, тому викладачами кафедри були підготовлені і проведені заняття для педагогів з урахуванням психологічних особливостей вихованців.

  Велику зацікавленість у слухачів курсів викликали теми Вікторії Олегівни «Гіпертонус у дитини: чому виникає і що робити логопеду», «Логоритміка як інструмент у роботі вчителя-дефектолога з дітьми молодшого шкільного віку», «Психо-фізична реабілітація дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти».

Марина Олександрівна більш глибоко розкрила психологічні особливості та методи роботи з дітьми з розладами аутичного спектру, шляхи психологічної профілактики девіантної поведінки дітей та підлітків. Особливу увагу викладач приділила питанню розв’язання “дитячих проблем”: тривожності, страхів, агресії тощо.

  За результатами навчання педагоги Святошинського дитячого будинку-інтернат отримали два сертифікати загальним обсягом 60 год.

  З досвідом роботи педагогів Святошинського дитячого будинку-інтернату – Олени Олексіївни Головченко та Лідії Валентинівни Богомазової можна познайомитися на сторінці ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Якість освіти: зміни заради прогресу», яку провела кафедра 19 жовтня 2021 року.

    Слова вдячності Святошинського дитячого будинку-інтернату викладачам кафедри.

Примітка: центр з контролю та профілактики захворювань США опублікував у 2020 році таку статистику – розлади аутистичного спектру (РАС) зустрічаються у кожної 54-ї дитини (на 10% більше, ніж за статистикою 2018 року). У хлопчиків аутизм діагностується утричі частіше, ніж у дівчаток.