|
№
|
Назва і автор відео
|
Цільова аудиторія
|
| 1 |
Як не сумувати під час карантину?
Гончаренко А. М., Дятленко Н. М. |
для батьків, педагогів, дітей |
| 2 |
Як організувати свій час на карантині?
Олексенко С. В. |
для педагогів, батьків |
| 3 |
Як допомогти дітям подолати тривожність?
Шопіна М. О. |
для педагогів |
| 4 |
Батьки і дитина в умовах карантину: поруч чи разом?
Шопіна М. О. |
для батьків |
| 5 |
Казкотерапія
Шопіна М. О. |
для педагогів, батьків |
| 6 |
Щоб не боятись лікарів (поради психолога)
Шопіна М. О. |
для батьків |
| 7 |
Дитяча агресія: причини, діагностика, допомога
Шопіна М. О. |
для педагогів, батьків |
| 8 |
Незвичайні техніки арт-терапії
Шопіна М. О. |
для педагогів, батьків |
| 9 |
Подорож на хмаринці (психологічна вправа)
Сабол Д. М. |
для педагогів, батьків |
| 10 |
Про музику і не тільки для музичних керівників і вихователів
Меленець Л. І. |
для педагогів |
| 11 |
Психологічний комфорт в родині в період пандемії
Олексенко С. В. |
для батьків, педагогів |
| 12 |
Переговори у родині, як засіб боротьби зі стресами (частина 1)
Смольникова Г. В. |
для батьків |
| 13 |
Переговори у родині, як засіб боротьби зі стресами (частина 2)
Смольникова Г. В. |
для батьків |
| 14 |
Як організовувати навчання дитини в період карантину?
Лигомина Т. А. |
для батьків |
| 15 |
Як впоратися з тривогою під час пандемії?
Лигомина Т. А. |
для педагогів, батьків |
| 16 |
Зентангл. Дудлінг. Абстрактне малювання для всіх
Лясота С. Є. |
для педагогів, батьків, дітей |
| 17 |
З вірою в майбутнє: психологічні есеї
Олексенко С. В. |
для педагогів, батьків |
| 18 |
Темп, розміреність, гармонія життя дитини в умовах обмежень
Кульбедюк А. Ю., Кочерга О. В. |
для батьків |
| 19 |
Як батькам бути в ресурсі?
Хмелєва-Токарєва О. В. |
для батьків |
| 20 |
Спілкуймося українською вдома
Дика Н. М. |
для педагогів, батьків |
| 21 |
Безпечне місце. Психологічна вправа
Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 22 |
Метелик (психологічна вправа для зниження стресу)
Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 23 |
Абетка стресостійкості: психологічне розвантаження педагога (частина 1)
Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів |
| 24 |
Потік світла. Дихання як ресурс (психологічна вправа для психологічного налаштування)
Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 25 |
Шукаємо власний ресурс
Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 26 |
Дари мудреців (психологічна вправа для позитивного налаштування)
Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 27 |
Київські вулиці крізь призму епох
Клименко Н. П. |
для педагогів |
| 28 |
Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 1)
Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 29 |
Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 2)
Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 30 |
Екологічне ставлення до себе та інших під час карантину (частина 3)
Сабол Д. М., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 31 |
Мистецтво бути щасливою людиною «за мотивами арт-терапії»
Коцюба Г. О., Мерзлякова О. Л. |
для педагогів, батьків |
| 32 |
Лялька-мотанка
Бровченко Л. М.
|
для педагогів, батьків |
| 33 |
Практична частина модуля «Музейна педагогіка у виховній роботі»
Дудар О. В., Безкоровайна Г. І. |
для педагогів |
| 34 |
Бібліотекар читає казку
ЦБС Подільського району |
для дітей |
| 35 |
«Я-Киянин» регіональна парціальна освітня програма для столичних дошкільних навчальних закладів
КДПО ІПО КУБГ |
для педагогів, батьків |
| 36 |
Увага! Лівша
Кочерга О. В. |
для педагогів, батьків |
| 37 |
Запитання, як на них реагувати
Кочерга О. В. |
для педагогів, батьків |
| 38 |
Підтримка в особливих ситуаціях
Кочерга О. В. |
для педагогів, батьків |
| 39 |
Продуктивне спілкування з дітьми
Кочерга О. В. |
для педагогів, батьків |
| 40 |
Випереджувальне схвалення
Кочерга О. В. |
для педагогів, батьків |