6 листопада 2017 року на кафедрі методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка в межах Соціального проекту «З Києвом і для Києва» для всіх охочих було проведено тренінг «Створення сприятливих умов для успішного навчання дітей дошкільного віку».
Успіх навчання дітей дошкільного віку залежить від змісту навчального матеріалу, педагогічного керівництва навчальним процесом, особистісних якостей, рівня розвитку дитини.
У процесі навчання як провідного чинника розумового розвитку, діти оволодівають такими найважливішими компонентами навчальної діяльності, як уміння розуміти навчальне завдання, планувати свою діяльність, діяти за планом і відповідно до рекомендацій дорослого, здатність до самоконтролю і самооцінки. У них формується довільність психічних процесів, виховується організованість і відповідальність. Значну роль в успішному навчанні дітей відіграє сім’я. Батьки мають бути добре проінформовані про психологічні особливості дитини дошкільного віку, брати участь у збагаченні знань дітей, організовувати їхню навчальну діяльність удома.
Тому для всіх бажаючих, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат психологічних наук Шопіна М.О., підготувала та провела тренінг з створенню сприятливих умов для успішного навчання дітей дошкільного віку.