 30 квітня 2025 року був проведений вебінар «Мистецтво розповідати: сторітелінг як інструмент педагога», у ході якого старші викладачки кафедри Ірина Санковська та Світлана Цибульська ознайомили слухачів із особливостями створення розповідей на основі технології сторітелінг.
  30 квітня 2025 року був проведений вебінар «Мистецтво розповідати: сторітелінг як інструмент педагога», у ході якого старші викладачки кафедри Ірина Санковська та Світлана Цибульська ознайомили слухачів із особливостями створення розповідей на основі технології сторітелінг.
У сучасному освітньому середовищі, яке прагне до інтерактивності та персоналізації навчання, сторітелінг пропонує унікальні можливості для розвитку ключових компетентностей молодших школярів. Ця технологія є потужним інструментом, що здатен не лише захопити дитячу уяву, але й сприяти глибокому та емоційному засвоєнню знань учнями початкової школи.
Слухання та обговорення історій збагачує словниковий запас дітей, вчить їх правильно будувати речення, використовувати різноманітні мовні конструкції та виражати свої думки чітко й образно. Діти вчаться переказувати, зв’язно висловлюватися, аргументувати власну точку зору і формулювати висновки.
Складання історії заохочує дітей до творчості та самовираження, відкриває безмежний світ уяви. Учні переносяться в інші часи та місця, зустрічаються з різними персонажами, проживають разом з ними незвичайні пригоди. Це стимулює фантазію дітей, креативність та здатність мислити нестандартно. Створюючи власні історії, учні вчаться генерувати нові ідеї, експериментувати з персонажами та сюжетами, розвивати вигадку й оригінальність мислення.

Історії допомагають дітям краще зрозуміти емоції – як власні, так й інших людей. Адже глибокий аналіз поведінки героїв спонукає дітей міркувати про почуття, які переживають персонажі, аналізувати причини їх виникнення та знаходити адекватні способи реагування. Це сприяє розвитку емоційного інтелект, емпатії та співчуття.
Захоплива історія здатна утримувати увагу дітей протягом тривалого часу. Слідкуючи за сюжетом, діти вчаться концентруватися, запам’ятовувати деталі та аналізувати послідовність подій. Історії часто несуть у собі певні моральні уроки. Обговорення поведінки персонажів, їхніх вчинків і наслідків, спонукає дітей розрізняти добро й зло, формувати власну систему цінностей та розуміти важливість соціальних норм.


 
				
			
