У статті описано досвід роботи вчителя фізичної культури столичного ліцею №112 імені Т. Шевченка Наталії Дрок.
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.
Дрок Наталія Ярославівна, як вчитель фізичної культури ліцею №112 ім. Т.Шевченка міста Києва володіє широким спектром стратегій навчання. Постійно працює над вирішенням таких завдань, як підвищення ефективності уроку фізичної культури в умовах реалізації концептуальних засад Нової української школи; впровадження в процес навчання і виховання школярів інноваційних технологій, сучасних технік роботи, що сприяють організації оздоровчої рухової активності, фізичному розвитку особистості; проведення заходів з національно-патріотичного виховання на уроках фізичної культури; забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення методичного рівня проведення уроків фізичної культури.
Наталія Ярославівна володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі, залучається до суддівства на різноманітних спортивних змаганнях, була членом журі в конкурсі «Інноваційний урок фізичної культури з елементами футболу» в 2019 році та конкурсі «Вчитель року». Вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, щодо вдосконалення освітнього процесу в навчальному закладі.
Проблема, над якою працює Наталія Ярославівна: «Формування витривалості і гарної постави під час занять фізкультурою та спортом за допомоги оздоровчої ходьби й рухливих ігор». На уроках активно залучає учнів до волейболу, футболу, баскетболу, рухливих ігор з м’ячем та іншими предметами, до оздоровчої ходьби і гімнастики.