СЕН «Зерна»: розвиток соціально-емоційних навичок та підтримка благополуччя дітей і педагогів

   08.02.2025 р. педагоги ЗЗСО №25 м. Києва взяли участь в одноіменному тренінгу.

  Реалізація Програми відбувається в межах партнерства між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation у співпраці з Лабораторією з екологічних підходів до соціально емоційного навчання EASEL Lab Гарвардської вищої школи освіти за сприяння Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

  Професійний розвиток вчителів із соціально-емоційного навчання та підтримки благополуччя здобувачів освіти й педагогів має на меті забезпечити якісну та сталу підтримку реалізації реформи «Нова українська школа» в умовах воєнного та повоєнного часу. В аудиторії ЗЗСО № 25 панували комфортна атмосфера, позитивні емоції, партнерська взаємодія та співпраця.

   Разом із тренером Світланою Цибульською педагоги активно брали участь у ранкових рутинах, обговорювали шкільні традиції, за допомогою штучного інтелекту досліджували особливості соціально-емоційних навичок, проаналізували та відтворили активності СЕН «Зерна».

  Учасники тренінгу отримали позитивні емоції від спілкування та продуктивної взаємодії, надихнулися новими ідеям для ефективного навчання й успішної реалізації в усіх сферах життя.

Додаткові ресурси:

Смерека Є. Розвиток емоційного інтелекту в дітей: методики, вправи, поради спеціалістів. Як тренувати змалечку найважливіший скіл XXI сторіччя.

Шабанов В. Емоційний інтелект школярів: міфи, виклики та шляхи розвитку.

Модуль Цибульської С. Як розвивати емоційний інтелект молодшого школяра: цікаві поради для учителя.

Цибульська С.М. Презентація “Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів”

Матеріал підготувала старша викладачка кафедри Цибульська С.М.

Залишити відповідь