Діалогічне спілкування як вид мовленнєвої діяльності

   06.02.2025 відбувся вебінар «Діалогічне спілкування як вид мовленнєвої діяльності», організований старшими викладачками кафедри І. Санковською та С. Цибульською.

  На заході педагоги ознайомилися із позитивним професійно-мовленнєвим іміджем сучасного вихователя дошкільного заходу та вчителя початкової школи, долучилися до розмови про важливість мовленнєво-комунікативної компетентності.

  Удосконалили навички формування діалогічного мовлення разом із запрошеною гостею вебінару – Валентиною Дроботенко, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри української філології, культури та мистецтва Університету Грінченка. Пригадали літературні норми мови та вправлялись у їх умілому застосовуванні на практиці, збагачували лексичний запас, підвищували мовленнєву майстерність.

  Основа комунікативної компетентності педагога – здатність застосовувати знання мови у власному спілкуванні з додержанням мовленнєвого етикету, сприймати діалогічне мовлення на слух, взаємодіяти з іншими, беручи на себе виконання різних соціальних ролей. Ступінь володіння мовою є певним маркером культури спілкування особистості, її освіченості.

  Під час вебінару педагоги також обговорили питання як навчити дитину конструктивно спілкуватись, сміливо вступати в діалог та активно підтримувати розмову. Торкнулися теми виховання чемності, поваги та доброзичливого ставлення до співрозмовника. Наголосили на важливості досконалого володіння рідною мовою як необхідної умови для подальшого успішного навчання, розвитку та особистісної реалізації дітей.

Матеріали вебінару:
Презентація Санковської І.М. “Діалог. День діалогу”.
Презентація Цибульської С.М. “Діалогічне спілкування як вид мовленнєвої діяльності”.

Матеріал підготувала старша викладачка кафедри Цибульська С.М.

Залишити відповідь