Зустрічі зі столичними педагогами тривають

  У 2022 році педагоги міста Києва, активно працюючи у школах та закладах дошкільної освіти, щодня мріяли про перемогу України і жили в її очікуванні. Нам всім так хотілося, щоб жах війни скоріше закінчився!
Саме у той час з’явилися численні публікації, в яких психологи констатували, що частина людей відкладає власне життя “на потім”. Причиною вони вбачали стан невизначеності: перебування у бомбосховищах, періодичну відсутність світла, водопостачання, зруйновані будинки та інфраструктуру. Реальність вимагала жити, якби складно це не було.
У квітні – червні 2022 року, відповідаючи на виклики часу, викладачкою кафедри дошкільної та початкової освіти Смольниковою Галиною Валентинівною, кандидаткою психологічних наук, було проведено 12 психологічних вебінарів на тему «Можливості поповнення власних життєвих ресурсів в умовах війни».

Вебінари охопили 307 педагогів із 43 столичних закладів дошкільної освіти. Кількість учасників вебінарів коливалася від 14 до 38 осіб, і у кожного/кожної були свої запитання до спікерки.

Спільно учасники/учасниці обговорювали питання внутрішнього вибору, як перебудуватися і почати жити повним життям, навіть, якщо це життя під час війни, яких змін може зазнати організм людини у стані стресу, на що можна вплинути і на що ні, та як із цим впоратися?

Наразі Галина Валентинівна вправляє слухачів курсів підвищення кваліфікації в темі “Подолання наслідків агресивної поведінки у дітей дошкільного віку”. Педагоги вправляються у розв’язанні складних педагогічних ситуацій, вміннях попереджати та вчасно реагувати на ситуації емоційного, фізичного, психологічного насилля, запобігати конфліктам в освітньому процесі.

Матеріал підготувала Смольникова Г.В.

Залишити відповідь