Партнерство вихователя і дитини: міф, реальність чи загроза дисципліні?

  Чи можуть вихователі і діти спілкуватися, взаємодіяти як партнери?
Досить часто чуємо, що дошкільники не здатні зрозуміти такий стиль взаємин, і будуть помилково сприймати його як вседозволеність. А це завадить їм побудувати здорові соціальні межі. Дехто говорить про шкідливість таких взаємин, оскільки, начебто, робить вразливими посили від дорослих. Частина педагогів розцінює свої взаємини з дітьми як партнерські, при цьому демонструючи всі ознаки авторитарності. І лише низький відсоток системно практикує підхід, де домінують повага одне до одного, підтримка, готовність до діалогу і т.д. Давайте спробуємо розібратися, як виглядає партнерство вихователя і дитини, які його виміри і характеристики?

Сторінки: 1 2

Залишити відповідь