Якщо група різновікова: утруднення для вихователя чи додатковий педагогічний ресурс? (ч. І)
Різновікова група це – потужний фактор пізнання і навчання, найкраща спонука до розвитку, що лежить в основі етнопедагогіки, яка перевірена тисячоліттями. На її тлі найкращі програми виглядають штучними або умовними орієнтирами. Якою б діяльністю не займалися старші діти, вона завжди є об’єктом інтересу молодших, вона притягує їх, як магніт. Маленька дитина прагне брати участь у всьому, що роблять старші діти або дорослі. Така група моделює подобу сім’ї, родини, де кожен будує свої взаємини на основі різних та подібних інтересів.
Одна з найдивовижніших здатностей дитини – наслідування – дається їй від народження і допомагає швидко й варіативно пізнавати світ у такий спосіб, як те роблять старші.