Навчальна програма для вихователів закладів дошкільної освіти
«Інклюзивна освіта на дошкільному рівні: психолого-педагогічний аспект»
Термін навчання: 16-20 березня 2020 р.
Куратор: Н.М. Дятленко.
Модуль: «Діти з особливими потребами: нозографія та педагогічні дії дорослого».
Автор-укладач: Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук.
Компетентність: професійна.
Робота вихователя в інклюзивній групі передбачає такі педагогічні впливи, методи і прийоми, що зорієнтовані на освітню потребу дитини. Це зумовлює знання нозографії та підбір тотожної моделі педагогічного супроводу й підтримки. Різноманітність психофізичного розвитку дітей обумовлена характеристикою вроджених чи набутих розладів. Інколи їхня подібність вимагає особливості уваги до дитини. Тривале спостереження за поведінкою дошкільника – основа успішної корекційної роботи.
Гончаренко А.М. “Діти з особливими потребами: нозографія та педагогічні дії дорослого”.