Багатьох педагогів та батьків вихованців турбують проблеми комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей. Дитина, яка рано почала говорити, – незмінний об’єкт захоплення і гордості дорослих. На які показники розвитку мовлення слід орієнтуватися і як допомогти дитині заговорити вчасно, чи варто програмувати час виникнення першого слова, фрази? Відповіді на ці та інші питання – у змісті модуля “Щоб дитина заговорила. Ранній вік” завідувача кафедри МПДПО, кандидата педагогічних наук Гончаренко Алли Миколаївни.
Гончаренко А. Щоб дитина заговорила. Ранній вік
Гончаренко А.М. Міні-заняття як форма організації мовленнєво-розвивальної діяльності дошкільника
Гончаренко А.М. Змістова характеристика терміну “мовленнєва особистість” у дошкільному дитинстві
Гончаренко А.М. Теоретичні основи виховання мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві
Гончаренко А.М. Природа і мовлення дитини: дві проблеми одне вирішення
Дякую за цікавий матеріал