Наставництво у професійному розвитку педагогів закладів дошкільної освіти: принципи, ролі, етапи

IMG-97133764e9bb8106c5a37975b413138c-V    

    22 березня цього року у закладі дошкільної освіти № 784 для вихователів-методистів столиці відбувся Круглий стіл «Наставництво у професійному розвитку педагогів закладів дошкільної освіти: принципи, ролі, етапи».

Мета Круглого столу – актуалізація проблеми наставництва як елементу професійного розвитку педагогів дошкільних закладів освіти в контексті ідеї безперервної освіти.

Учасники з великим інтересом включилися в обговорення проблеми наставництва; було сказано про категорію педагогічних працівників, які конче потребують наставництва; виокремлено характеристики, які мають бути властиві ефективному наставнику; показана роль вихователя-методиста в організації наставництва. Жвавий відгук викликала позиція щодо психологічного портрету педагога, який не може бути наставником.

Програма Круглий стіл 22.03.2018

Перед присутніми виступила Дятленко Н.М., яка привернула увагу учасників до ролі наставництва у професійному розвитку педагогів ДНЗ, його принципів, етапів.

Активне обговорення викликав виступ Молочко М.В. – вихователя-методиста ЗДО №784, кандидата педагогічних наук – яка зосередила увагу на проблемі наставництва як формі організації соціального простору початківця. Учасники підтвердили тезу щодо вирішальної ролі вихователя-методиста не лише в організації наставництва як такого, а й у безпосередньому здійсненні наставництва для педагогів.

На завершення учасники висловили свої враження щодо проведеного Круглого столу та оприлюднили плани організації наставництва у власному закладі дошкільної освіти.

Залишити відповідь