Щороку 3 травня відзначається День словотворця або День майстрів слова.
Майстри слів — це ті, хто створюють слова у такий спосіб, щоб резонувати з читачами та залишати незабутнє враження. Це свято письменників, поетів, журналістів, сценаристів, блогерів, лекторів тощо.
Від книг і статей до діалогів у фільмах, сила ретельно продуманих слів має потенціал, щоб надихати, спонукати, змінювати нас та світ, в цілому. Ця подія про магію слів і людей, які з ними працюють.
«Словотворець», як професія чи ремесло, передбачає майстерність у використанні мови, вплітаючи слова в мистецтво, що має силу впливу та залишає слід. Автори з допомогою слова створюють інструменти впливу, виховання та шедеври творчості, перетворюючи слова в думки та ідеї, подібно до того, як коваль працює з металом, щоб створити новий інструмент або ювелірний виріб.
Письменництво та словотворення — це мистецьке ремесло, яке передбачає створення чогось незвичайного з мови та слів. Головне, щоб слово служило добру і не перетворювалось на інструменти пропаганди.
Також сьогодні відзначається споріднена подія – день написання відгуку. Він присвячений заохоченню людей писати враження про продукти, послуги та досвід, який вони отримали. Подія заснована у 2022 році. Це чудова можливість для споживачів поділитися своїми думками з іншими, хто може бути зацікавлений у придбанні або використанні тих самих продуктів чи послуг, або допомогти компаніям, які використають їх для покращення у виробництві.
Ми читаємо відгуки, коли: обираємо навчальний заклад, шукаємо цікаві заходи в місті, плануємо відпустку, обираємо авто чи житло, шукаємо лікаря, ветеринара чи перукаря.
Ми вже звикли перед прийняттям рішень ознайомлюватись з враженнями інших клієнтів. Це знижує стрес та захищає споживача. Культура написання та користування відгуками зростає у суспільстві. Важливі і негативні, і позитивні відгуки, особливо, відверті та об’єктивні, які створюють конструктивний зворотній зв’язок, це важливо захисту споживачів від невдалого досвіду.
Важливо, що люди з негативним досвідом у 2-3 рази частіше публікують критичні відгуки, тому просто пам’ятайте про цю статистику, коли аналізуєте дописи у відгуках.
Схожі події:
Всесвітній день письменника (03.03), День поета (21.08), День журналіста України (06.06), Всесвітній день якості(другий четвер листопада), День захисту прав споживачів (15.03), День клієнта (19.03).
Матеріал підготувала старша викладачка кафедри Санковська І.М.