Початок березня … Не припиняються очні заняття з педагогами закладів дошкільної освіти. Така форма занять приваблює багатьох, її переваги очевидні.
Так 3 березня на запрошення столичного ЗДО № 767 відбулася зустріч з викладачем Аллою Гончаренко. З-поміж багатьох тем педагоги обрали «Педагогічний супровід життєдіяльності дітей: традиційні та новаторські форми». Звертаючись до дослідження оцінки якості освітнього процесу за методикою ECERS-3, означили бачення культури побудови освітнього процесу в закладі, проаналізували чинники, що забезпечують і вивищують таку якість.
Педагоги готові змінити погляд на традиційне заняття та приймають його трансформацію. Доступним бачиться інструментарій європейських освітніх систем, адаптований до умов великого міста. Коло інтересів вихователів закладу не вичерпується сьогоднішньою темою. Процес оновлення системи дошкільної освіти багатогранний, з пошуками і знахідками, помилками і перемогами, дослідженнями і відкриттями.
Вам буде цікаво:
Чому в німецьких дитсадках дітям дозволяють гратися в болоті?
Матеріал підготувала доцентка кафедри Гончаренко А.М.