Давня казка і педагогічне сьогодення

 У рамках проведення навчально-тематичного курсу підвищення кваліфікації «Розвиток дошкільника: сучасні практики реалізації Державного стандарту дошкільної освіти» для педагогів ЗДО «Чебурашка» м. Вишгород Київської області (керівник ЗДО Коваленко Н.А.) була запропонована тема «Модель роботи з казкою: нові підходи».
… Народна казка, давня, як світ, така звична і зрозуміла. Вона супроводжує кожну дитину і залишає спомин у дорослому житі. Педагогам добре відомі методики її використання у роботі з дітьми. Та чи так все незмінно і однозначно? З новими та маловідомими моделями життя казки педагоги знайомилися у зіставленні з вже відомими, апробованими підходами і сміливіше піддавали їх аналізу. Критичний погляд на рудименти старих прийомів, мірок, на давнє, усталене, закореніле викликав здивування, сумніви і навіть сміх. У царині казки педагоги зробили перші кроки до прийняття ефективних професійній рішень, до творчого пошуку й реалізації нових ідей з орієнтиром на потреби дитини, на повагу до її інтересів, зайнятості. Казка ігнорувала регламент, видозмінювала традиційне заняття, витісняла незручні і невиправдані підходи, розширювала часові рамки свого панування у дитячій життєдіяльності.

Сторінки: 1 2

Залишити відповідь