 30 вересня 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбувся науково-практичний семінар із теми «Регіональна парціальна Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»: шляхи впровадження». Учасниками семінару були методисти РНМЦ із дошкільної освіти, вихователі-методисти, вихователі дошкільних навчальних закладів столиці. Розпочала його вітальним словом Щекатунова Г.Д., завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Гончаренко А.М., науковий керівник авторського колективу, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, наголосила, що зазначена Програма є першою спробою всебічного інтегрованого розвитку дошкільників, маленьких киян, указала на її актуальність.
30 вересня 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбувся науково-практичний семінар із теми «Регіональна парціальна Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»: шляхи впровадження». Учасниками семінару були методисти РНМЦ із дошкільної освіти, вихователі-методисти, вихователі дошкільних навчальних закладів столиці. Розпочала його вітальним словом Щекатунова Г.Д., завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Гончаренко А.М., науковий керівник авторського колективу, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, наголосила, що зазначена Програма є першою спробою всебічного інтегрованого розвитку дошкільників, маленьких киян, указала на її актуальність.
Програма семінару
А.М.Гончаренко. Програма «Я-КИЯНИН» – інтеграція індивідуального, родинного і суспільного в прилученні дитини до самобутньої культури столиці: презентація виступу
Кожний із виступаючих розповів про роботу над певним розділом Програми «Я-КИЯНИН». Кочерга О.В., заступник директора ІППО з науково-навчальної роботи, розкрив психологічні особливості дітей, мешканців великого міста, що викликали необхідність створення цієї програми. Організаційно-методичні особливості реалізації Програми «Я-КИЯНИН» розкрила Дятленко Н.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Пазюк С.А., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, охарактеризувала складові здоров’я, що склали зміст розділу «Здоров’я дитини» Програми «Я-КИЯНИН». Смольникова Г.В., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, ознайомила з творами живопису, в яких показано історію розвитку столиці України. Про багатство, особливості  архітектури міста Києва доповіла Меленець Л.І., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Про важливість здійснення етичного виховання дошкільників зазначила Кравчук Л.В., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Большакова І.О., аспірант кафедри теорії та історії педагогіки Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, представила Київ театральний, розповіла про музеї столиці. Про історичний зміст Програми «Я-КИЯНИН» зазначила Таран О.В., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Шляхи впровадження Програми «Я-КИЯНИН» означила Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, представила присутнім Іщенко В.А., засновника видавництва «Зірка», завдяки сприянню якого дошкільні навчальні заклади м.Києва отримали примірники Програми безкоштовно.
архітектури міста Києва доповіла Меленець Л.І., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Про важливість здійснення етичного виховання дошкільників зазначила Кравчук Л.В., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Большакова І.О., аспірант кафедри теорії та історії педагогіки Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, представила Київ театральний, розповіла про музеї столиці. Про історичний зміст Програми «Я-КИЯНИН» зазначила Таран О.В., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Шляхи впровадження Програми «Я-КИЯНИН» означила Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, представила присутнім Іщенко В.А., засновника видавництва «Зірка», завдяки сприянню якого дошкільні навчальні заклади м.Києва отримали примірники Програми безкоштовно.
І.О.Большакова. Змістовий напрям – музеї міста Києва. Київ театральний у загальній структурі Програми «Я-КИЯНИН»: презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): коментар до презентації
Н.М.Дятленко. Організаційно-методичні особливості реалізації Програми «Я-КИЯНИН»
С.А.Пазюк. Здоров’я – цінність дитини»: презентація виступу
Г.В.Смольникова. «Київ – у творах мистецтва»: презентація виступу


 
				
			
