Так називається посібник, надрукований у 2022 році за сприяння Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, який упорядкували Ніна Омеляненко, шеф редактор Цифрового видавництва Експертус, Вікторія Третяк, головний редактор журналів «Практика управління закладом освіти», «Практика управління дошкільним закладом», Олена Філоненко, Ганна Мозирко, редактори журналів «Практика управління закладом освіти», «Практика управління дошкільним закладом», Юлія Карась, керівник відділу верстки та дизайну Цифрового видавництва Експертус.
Розбудова ефективної внутрішньої системи – не тільки вимога часу, а й секрет успіху організації, установи, закладу, а створення у кожному закладі дошкільної освіти столиці України власної внутрішньої системи забезпечення якості освіти стане потужним стимулом для вдосконалення їхньої діяльності. Безумовно, військова агресія рф проти України сповільнює цей процес, проте певні здобутки та успіхи є і про це йшла мова на круглому столі, який відбувся 13 червня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка (вул. Левка Лук’яненка, 13-б, ауд. 307) за сприяння Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Спікерами на заході виступали доценти кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти – Вікторія Щербина, кандидат політичних наук, Наталія Дятленко, кандидат психологічних наук, Алла Гончаренко, кандидат педагогічних наук, Галина Смольникова, кандидат психологічних наук, Олександр Кочерга, кандидат психологічних наук.
В обговоренні таких питань як управління закладом освіти, підвищення кваліфікації та мотивації кадрового складу закладу освіти, організація освітнього процесу, моніторинг та оцінювання, доступність та гендерна чутливість дошкільної освіти активну участь брали педагогічні працівники, керівники столичних закладів освіти, спеціалісти з дошкільної освіти районних управлінь освіти міста Києва.
Щоб допомогти вихователям-методистам, керівникам (директорам), педагогам закладів дошкільної освіти організувати роботу з визначення політики забезпечення якості освітньої діяльності та створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти викладачами кафедри сформовано Робочі програми навчальних модулів «Якість дошкільної освіти та якість діяльності закладу дошкільної освіти», «Особливості методичної роботи закладу дошкільної освіти: виклики сучасності», «Наставництво в професійному розвитку педагогів закладів дошкільної освіти», «Гармонізуємо професійне життя педагога, або що керує діями людини», «Стратегічне та тактичне планування, як інструмент інноваційного розвитку закладу освіти», «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами» та багато інших.
Щодо організації навчальних занять з цих та інших питань на базі закладів дошкільної освіти звертайтеся за адресою: l.melenets@kubg.edu.ua
Матеріал підготувала завідувачка кафедри Меленець Л.І.