Презентація регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»

775530 вересня 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбувся науково-практичний семінар із теми «Регіональна парціальна Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»: шляхи впровадження». Учасниками семінару були методисти РНМЦ із дошкільної освіти, вихователі-методисти, вихователі дошкільних навчальних закладів столиці. Розпочала його вітальним словом Щекатунова Г.Д., завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Гончаренко А.М., науковий керівник авторського колективу, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, наголосила, що зазначена Програма є першою спробою всебічного інтегрованого розвитку дошкільників, маленьких киян, указала на її актуальність.
Програма семінару
А.М.Гончаренко. Програма «Я-КИЯНИН» – інтеграція індивідуального, родинного і суспільного в прилученні дитини до самобутньої культури столиці: презентація виступу

Кожний із виступаючих розповів про роботу над певним розділом Програми «Я-КИЯНИН». Кочерга О.В., заступник директора ІППО з науково-навчальної роботи, розкрив психологічні особливості дітей, мешканців великого міста, що викликали необхідність створення цієї програми. Організаційно-методичні особливості реалізації Програми «Я-КИЯНИН» розкрила Дятленко Н.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Пазюк С.А., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, охарактеризувала складові здоров’я, що склали зміст розділу «Здоров’я дитини» Програми «Я-КИЯНИН». Смольникова Г.В., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, ознайомила з творами живопису, в яких показано історію розвитку столиці України. Про багатство, особливості 7754архітектури міста Києва доповіла Меленець Л.І., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Про важливість здійснення етичного виховання дошкільників зазначила Кравчук Л.В., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Большакова І.О., аспірант кафедри теорії та історії педагогіки Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, представила Київ театральний, розповіла про музеї столиці. Про історичний зміст Програми «Я-КИЯНИН» зазначила Таран О.В., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти. Шляхи впровадження Програми «Я-КИЯНИН» означила Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, представила присутнім Іщенко В.А., засновника видавництва «Зірка», завдяки сприянню якого дошкільні навчальні заклади м.Києва отримали примірники Програми безкоштовно.
І.О.Большакова. Змістовий напрям – музеї міста Києва. Київ театральний у загальній структурі Програми «Я-КИЯНИН»: презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): презентація виступу
Л.І.Меленець. Обличчя рідного міста (архітектура Києва): коментар до презентації
Н.М.Дятленко. Організаційно-методичні особливості реалізації Програми «Я-КИЯНИН»
С.А.Пазюк. Здоров’я – цінність дитини»: презентація виступу
Г.В.Смольникова. «Київ – у творах мистецтва»: презентація виступу

Залишити відповідь