Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників – складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти Університету Грінченка.
Мета підвищення кваліфікації – професійний розвиток НПП відповідно до державної політики в галузі освіти та забезпечення якості освіти; вдосконалення та/або набуття якісно нових професійних і особистісних компетентностей завдяки безперервному навчанню та саморозвитку.
Система підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету складається з обов’язкової та варіативної частин.
Обов’язкова частина спрямована на розвиток ключових компетентностей НПП: фахової, дидактичної, дослідницької, лідерської, цифрової. Реалізація обов’язкової частини забезпечується через проходження фахового (стажування), дидактичного, дослідницького, лідерського, цифрового модулів.
Варіативна частина передбачає удосконалення та/або набуття інших компетентностей.
З 12 по 19 травня 2025 року викладачі Інституту післядипломної освіти взяли участь у програмі підвищення кваліфікації за лідерським модулем «Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами» (автор – Васильєва Галина Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Університету Грінченка). Людмила Меленець, Олена Полякова, Світлана Савченко успішно опанували зміст програми, що складається з таких тем:
1. Базові засади інклюзивного освітнього процесу в закладі вищої освіти;
2. Основні напрями організації супроводу здобувачів вищої освіти з ООП.
Дякуємо навчально-науковому центру розвитку персоналу та лідерства за відкритість і доступність інформації про організацію навчання викладачів за програмами підвищення кваліфікації через їх оприлюднення на офіційному вебсайті Університету та пропонуємо деякі роздаткові матеріали про етичні правила взаємодії з особами, які мають особливі освітні потреби.
10 принципів ефективної комунікації зі студентами з аутизмом
Говоріть про дорослих та дітей з інвалідністю, використовуючи слова та поняття, які не створюють стереотипів: толерантно
Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Університету Грінченка
Матеріали підготувала завідувачка кафедри