Додаємо вектор науково-методичної діяльності

 Зростання кількості інклюзивних груп/класів спонукає викладачів кафедри розширювати тематику навчальних модулів у контексті підвищення кваліфікації педагогів закладів дошкільної та початкової освіти. Маємо на меті задовольнити потреби вихователів і вчителів щодо навчання й виховання дітей, які мають особливі освітні потреби. Така мета лежить у площині спільних наукових пошуків, у дослідженнях, у створенні методичних рекомендацій.

 Завбачуємо користь такої співпраці, яка допоможе педагогам набути компетентностей задля успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Тому на засідання кафедри на початку жовтня 2024 року було запрошено Лигомину Тетяну Анатоліївну, директора Інклюзивно-ресурсного центру №13 Дніпровського району м. Києва, кандидата психологічних наук.

  Здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами в середовищі однолітків, ефективні моделі організації навчання дітей з особливими потребами, авторські підходи до вирішення проблем розвитку, навчання й соціалізації таких дітей, теоретико-методологічні засади щодо допомоги дітям особливими освітніми потребами в процесі навчання та соціалізації, плани роботи кафедри та центру – таких питань торкнулися в своєму спілкуванні науково-педагогічні праціники. Було винесено рішення – започаткувати співпрацю викладачів кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Борис Грінченка і працівників Інклюзтвно-ресурсного центру №13 Дніпровського району м. Києва для вивищення якості наукової, навчальної та методичної роботи.

Залишити відповідь