Навчання дорослих має бути цікавим і корисним

Інститут післядипломної освіти незмінно організовує і проводить курси підвищення кваліфікації для педагогічних працівників закладів освіти. Підтримуємо дану традицію на початку нового 2024 року.

 У першу декаду січня буде проведений фаховий курс для вихователів закладів дошкільної освіти «Особливості діяльності педагога в умовах війни». Заняття проводяться очно, що уприємнить вихователів, які вже стужилися за живим спілкуванням, за активними формами роботи та практичним оволодінням навичками педагогічної майстерності.

 Тому практичне й динамічне заняття з викладачем Наталією Дятленко викличе захоплення, здивування та залишить подібність дитячого відчуття пізнання довкілля (Модуль “Малюк і вихователь: як почути дитину та побудувати з нею ефективну взаємодію?”).

 Здавалося б, що казка і форми роботи з її сюжетом нікого не здивують. У життя дітей дошкільного віку вона прийшла не як гість, а зайняла постійне панівне місце.
 Та знову про казку йшлося у змісті модуля викладача Алли Гончаренко “Модель роботи з казкою: нові підходи”. Подивимося на знайомий жанр іншим поглядом. Казка теж має своє життя, свою історію: казка-порадниця і казка-вигнанниця, казка, що рятує від страхів і вправно впорядковує світ, нейтралізує або посилює впливи.

Зміст навчання полягає у моделюванні педагогічної дії таким чином, аби йти від дитини, щоб було цікаво та корисно і їй, і вихователям.

   Матеріал підготувала доцентка кафедри Гончаренко А.М.

Залишити відповідь