Інтеграція індивідуального, суспільного й родинного у вихованні киянина-дошкільника

 20180920_143917 20 вересня 2018 року кафедрою методики та психології Інституту післядипломної педагогічної освіти Університету Грінченка було проведено міську науково-практичну конференцію для педагогічних, науково-педагогічних працівників, методистів з дошкільного виховання РНМЦ, київської громади «Інтеграція індивідуального, суспільного й родинного у вихованні киянина-дошкільника».  Мета конференції: консолідація зусиль педагогічної спільноти та родини задля реалізації змісту регіональної програми «Я – киянин».

Програма конференції 20.09.2018

 Досвідом впровадження парціальної регіональної програми «Я – киянин» поділились дошкільні навчальні заклади, які мали статус експериментального навчального закладу регіонального рівня. Їх виступи проходили за такими напрямами: проектування розвивального середовища як безпечного простору для зміцнення фізичного та психологічного здоров’я дитини; диверсифікація роботи педагога щодо забезпечення психоемоційного комфорту дитини у спілкуванні з природою рідного міста; вплив соціокультурного простору столиці на характер життєдіяльності дошкільника: дитиноцентричні вектори педагогічного супроводу; психолого-педагогічна компетентність педагога в ознайомленні дітей із творами мистецтва та архітектури. Також виступили автори програми – викладачі кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО, наголосили на актуальних засадах регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку, що вперше створена задля повнішого задоволення освітніх потреб жителів мегаполісу.

Щекатунова Г.Д. Реформа столичної дошкільної освіти реальний контекст та очікування 

Гончаренко А.М. Підсумкова конференції

Психолого-педагогічна компетентність педагога в ознайомленні дітей із творами архітектури та мистецтва

Меленець Л. Музика архітектури столиці як засіб особистісного зростання дошкільника

Кочерга О.В. Наступність між рівнями освіти програмне забезпечення та механізми реалізації

Дятленко Н.М. Проектування розвивального середовища

Сабол Д.М. Психологічні основи виховання громадянських почуттів у дитини

Диверсифікація роботи педагога щодо забезпечення психоемоційного комфорту дитини у спілкуванні з природою рідного міста

Фотогалерея

Залишити відповідь