Archive for Жовтень 9, 2015

Свято нашого життя

1Осінь тихо струшує додолу перші листочки, вистеляючи ними жовтогарячі та багряні килимки…
Так свою шану віддає педагогам природа. Вже стало традицією в Україні в перші дні золотавої осені відзначати славне свято Добра, Мудрості та Любові – Дня Вчителя. Педагоги першими відкривають дитині багатства навколишнього світу. Від їх таланту, душевності, відповідальності й професіоналізму значною мірою залежить наша доля.
Мабуть, немає жодного педагога, який би не відчував у цей день особливого хвилювання, почуття гордості за свою працю, результатом якої є сміливі вчинки, прогресивні міркування учнів, їх духовність,  плідне життя. Тому професію вчителя можна вважати однією з важливіших у світі.

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Практика в системі післядипломної педагогічної освіти

7312Однією з важливих форм підвищення кваліфікації вчителів початкової школи є практика. Означене поняття має різні дефініції у філософських, соціологічних, тлумачних словниках. Так, у більшості інформаційних джерел практику визначають як специфічну, свідому, цілеспрямовану, чуттєво-предметну діяльність людей, що забезпечує розвиток суспільства. Зокрема, в педагогічній енциклопедії семантику поняття «практика» висвітлено як свідому, специфічну, цілеспрямовану діяльність, що є основою пізнання і критерієм істини. Основні її ознаки: цілісність об’єктивного й суб’єктивного, єдність буття і свідомості.
У філософському словнику зміст категорії визначено як розмаїття способів реалізації буття людини, що має різні форми закріплення, відтворення і розвитку людського досвіду в умовах їхнього життя, засобах їхньої діяльності, схемах самоствердження.
У «Сучасному тлумачному словнику української мови» подано таку дефініцію поняття «практика»: (від грецьк. рraktikos – активний, діяльний) – чуттєво-предметна діяльність людей, змістом якої є перетворення матеріальних систем (природніх, соціальних і самих людей).
Спеціалізована школа І ступеня №322 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м.Києва: презентація

ДЕТАЛЬНІШЕ >>

Презентація регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»

775530 вересня 2015 року в Київському міському будинку вчителя відбувся науково-практичний семінар із теми «Регіональна парціальна Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я-КИЯНИН»: шляхи впровадження». Учасниками семінару були методисти РНМЦ із дошкільної освіти, вихователі-методисти, вихователі дошкільних навчальних закладів столиці. Розпочала його вітальним словом Щекатунова Г.Д., завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Гончаренко А.М., науковий керівник авторського колективу, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, наголосила, що зазначена Програма є першою спробою всебічного інтегрованого розвитку дошкільників, маленьких киян, указала на її актуальність.
Програма семінару
А.М.Гончаренко. Програма «Я-КИЯНИН» – інтеграція індивідуального, родинного і суспільного в прилученні дитини до самобутньої культури столиці: презентація виступу

ДЕТАЛЬНІШЕ >>