Педагогічна спадщина Бориса Грінченка в умовах сьогодення

    Щорічно у межах Грінченківської декади в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувається низка різноманітних заходів для студентів та педагогічної спільноти.

 IMG-95698ad9b21db14ea48f02fad0295536-VКафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти також долучилася до традицій університету.

6 грудня 2017 року у Кловському ліцеї № 77 відбулися Грінченківські читання для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти м. Києва на тему: «Педагогічна спадщина Бориса Грінченка в умовах сьогодення». Програма

  Завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук Щекатунова Г.Д. у своїй доповіді Відомий та невідомий Борис Грінченко познайомила присутніх з життям та творчістю видатного українця.

    Пазюк С.А., викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, презентувала погляди Бориса Грінченка щодо ролі учителя та школи в житті людини. Постать вчителя у педагогічній спадщині Б.Д.Грінченка: сучасний дискурс.

   Тему “Розвиток творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку” розкрила  у своєму виступі Шопіна М.О., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат психологічних наук.

   Лигомина Т.А., старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, охарактеризувала роль творчості Бориса Грінченка для розвитку емоційного світу дитини.

   Захід викликав бурхливе обговорення у педагогічному колі.

Залишити відповідь