Інновації в дошкільній освіті столиці

ministerstvo09-10 лютого 2017 року за сприяння Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пройшло засідання Координаційної ради Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти», що має 53 місцевих осередки, зокрема у столиці створено чотири.

09 лютого 2017 року в Міністерстві освіти і науки України (проспект Перемоги, 10) відбувся «круглий стіл» з обговорення актуальних питань щодо функціонування дошкільних навчальних закладів та перспектив розвитку дошкільної освіти України, в якому взяли участь Івашньова Світлана Володимирівна, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, Меленець Людмила Іванівна, старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, Таран Олена Віталіївна, методист науково-методичного центру дошкільної і початкової освіти.

Гончаренко А. Інтеграція індивідуального, суспільного й родинного у вихованні маленького киянина: презентація

Сайт ДОНмолодьспорту м. Києва

Фотогалерея

Учасники заходу протягом двох днів мали можливість познайомилися з досвідом роботи дошкільних навчальних закладів міста Києва з питань державно-громадського управляння дошкільною освітою в м. Києві. На базі дошкільних навчальних закладів Дарницького, Печерського, Шевченківського районів були проведені подіумні дискусії щодо організації роботи з національно-патріотичного виховання киян-дошкільників, упровадження сучасних інноваційних технологій у практику роботи дошкільних навчальних закладів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників столичних дошкільних навчальних закладів. Зокрема, Кочерга Олександр Васильович, заступник директора з навчально-методичної роботи, презентував освітянам новий підхід до формату курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників міста Києва, відповідно до якого педагог спільно з керівником навчального закладу вибудовують індивідуальну освітню траєкторію шляхом обрання фахових та вибіркових навчальних модулів за власними потребами та запитами навчального закладу. Гончаренко Алла Миколаївна, доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник наукового проекту «Виховуємо киянина», зосередила увагу членів Координаційної ради «Асоціації» на створенні унікальної регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я – КИЯНИН», що є науково-методичним успіхом Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Мета створення програми – повніше задоволення потреб населення як міста Києва, так і інших міст, сіл та селищ України в якісних освітніх послугах для дітей дошкільного віку. Програма покликана пробуджувати інтерес дітей до мешканців Києва та до самобутньої культури столиці. Постають такі основні завдання: виховання соціально та патріотично відповідальної й творчої особистості; формування цілісної картини життя рідного міста в єдності та розмаїтті соціокультури і природи; підняття пріоритету дошкільної освіти столиці. Учасники «круглого столу» зійшлися думкою, що Програма «Я – КИЯНИН» є першою освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів великого міста, цілісним змістовим унормуванням особливостей столиці, комплексом адаптованого змісту для дітей старшого дошкільного віку.

Залишити відповідь