Про Міжнародну науково-практичну конференцію «Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів»

33Нещодавно на базі Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова у співпраці Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Інституту магістратури, аспірантури і докторантури НПУ імені М.П. Драгоманова, IAO (Міжнародної Асоціації Вальдорфської педагогіки у Центральній та Східній Європі) та Асоціації вальдорфських ініціатив в Україні відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів».
Метою конференції було обговорення завдань освіти у ракурсі людиноцентричної педагогіки, осмислення новітніх цивілізаційних викликів щодо виховання майбутнього покоління.
У конференції взяли участь представники міжнародних організації, що сприяють розвитку вальдорфської педагогіки, науковці, які супроводжували науково-методичний експеримент «Розвиток вальдорфської педагогіки в Україні», вчителі Вальдорфських загальноосвітніх шкіл та дошкільних закладів України, педагоги та науковці, які зацікавлені у розвитку інноваційних освітніх технологій, батьки учнів та вихованців, громадські діячі, представники преси.
Центральною подією конференції стала презентація Комплексної альтернативної освітньої програми для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою, «Стежина». Програма була створена на запит педагогічних працівників України задля адаптації ідей Рудольфа Штайнера в дошкільній педагогіці. Презентували програму її автори: Наталія Дятленко та Алла Гончаренко – доценти кафедри методики і психології дошкільної та початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Учасники конференції у жвавій конструктивній дискусії обговорили шляхи подальшого розвитку педагогічної системи у рамках майбутнього Міжнародного науково-педагогічного проекту «Вальдорфська педагогіка в Україні».
В цілому, конференція відбулась у дружній творчій конструктивній атмосфері співпраці науковців та практиків, представників дошкільної, загальної середньої та вищої освіти, делегатів із різних куточків України, продемонструвавши у такий спосіб концептуальну наступність освіти від раннього дитинства до професійної підготовки, що є основою вальдорфської педагогіки та прагненням сучасного суспільства.

Залишити відповідь