Реалізація наскрізного освітнього процесу у дошкільній і початковій ланках освіти

  IMG-3ef55e6d8cf34a0da171d22d69cf4761-V 23 березня 2018 року в Київському міському будинку учителя відбувся круглий стіл  «Реалізація наскрізного освітнього процесу у дошкільній і початковій ланках освіти».

  Організатором круглого столу виступила кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Серед запрошених гостей були: Жиліна Т. І., начальник відділу дошкільної освіти Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Белєнька Г.В., завідувач кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка  доктор пед. наук, професор, викладачі кафедри, а також вихователі-методисти столиці.

   Під час роботи круглого столу розглядалися актуальні питання щодо нормативно-правового забезпечення модернізації в сфері дошкільної освіти; особливостей змісту змін у дошкільній сфері; ролі наставництва
у професійному розвитку педагогів ДНЗ, його принципів, етапів. Жвавий відгук викликала позиція щодо психологічного портрету сучасного педагога-дошкільника.

   На завершення учасники висловили свої враження щодо проведеного Круглого столу та оприлюднили плани організації наставництва у власному закладі дошкільної освіти.

Залишити відповідь