Archive for Березень 18, 2020

КПК вихователів закладів дошкільної освіти 23.03 – 27.03.2020

Навчальна програма для вихователів закладів дошкільної освіти  

«Розвиток дошкільника: інноваційний підхід і сучасні практики»

Термін навчання: 23-27 березня 2020 р.

Куратор: О.П.Третяк.

Модуль: «Планування педагогічної роботи: зовнішня вимога чи професійна потреба».

Автор-укладач: Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук.

Компетентність: професійна.

  Чи має план відтворювати індивідуальність вихователя та інтереси дітей? План потрібен лише для зовнішнього контролю за роботою вихователя чи для продуктивного педагогічного супроводу самоосвіти дитини? Зміст модуля передбачає аналіз традиційних форм планування та вправляння слухачів у створенні корисного і компактного плану разом з дітьми та їхніми батьками.

 Гончаренко А.М. Планування педагогічної роботи: зовнішня вимога чи професійна потреба.

КПК вихователів закладів дошкільної освіти 16.03 – 20.03.2020

Навчальна програма для вихователів закладів дошкільної освіти 

«Інклюзивна освіта на дошкільному рівні: психолого-педагогічний аспект»

Термін навчання: 16-20 березня 2020 р.

Куратор: Н.М. Дятленко.

Модуль: «Діти з особливими потребами: нозографія та педагогічні дії дорослого».

Автор-укладач: Гончаренко А.М., доцент кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти, кандидат педагогічних наук.

 Компетентність: професійна.

  Робота вихователя в інклюзивній групі передбачає такі педагогічні впливи, методи і прийоми, що зорієнтовані на освітню потребу дитини. Це зумовлює знання нозографії та підбір тотожної моделі педагогічного супроводу й підтримки. Різноманітність психофізичного розвитку дітей обумовлена характеристикою вроджених чи набутих розладів. Інколи їхня подібність вимагає особливості уваги до дитини. Тривале спостереження за поведінкою дошкільника – основа успішної корекційної роботи.

  Гончаренко А.М. “Діти з особливими потребами:  нозографія та педагогічні дії дорослого”.