Archive for 27 Листопада, 2018

Реалізації програми «Я – киянин» у столичному просторі

А.Гончаренко

доцент кафедри методики та психології

дошкільної і початкової освіти

Інституту післядипломної педагогічної освіти,

кандидат педагогічних наук

Реалізації програми «Я – киянин» у столичному просторі

  Без названияНещодавно у рамках Міської науково-практичної конференції «Нова школа – новий дитячий садок» відбувся семінар, де обговорювалися питання впровадження у роботу закладів дошкільної освіти м. Києва регіональної парціальної програми «Я – киянин». У роботі семінару взяли участь керівники і вихователі-методисти ЗДО, учасники дослідно-експериментальних майданчиків, методисти РНМЦ та автори-розробники Програми.

  Апробація Програми у контексті дослідно-експериментальної роботи відбувалася протягом кількох років на базі восьми ЗДО різних районів м. Києва. Процес вивчення та реалізації змісту програми  спонукав педагогів та батьків до аналізу проблеми.

  Чи є важливим виховувати киянина у дошкільному віці?

–         педагоги справедливо вважають, що дитина дошкільного віку ще не здатна збагнути патріотизм як сукупність морально-етичних та емоційних цінностей;

–         відсутність окремої програми або частини комплексної програми уможливлює витіснення цього напряму з обов’язковості освітньої роботи з дошкільниками;

–         під час здобуття базової освіти педагогами навчальні плани не рясніли регіональними акцентами. Помітна тенденція до зростання кількості педагогів, які не мають базової дошкільної освіти, тому вони не враховують особливості дошкільного дитинства і не надають значущості регіональним питанням у дошкільному вихованні.

А.Гончаренко Інтеграція реалізації програми

ДЕТАЛЬНІШЕ >>